Sprzeda? auta z bankiem wpisanym jako wspó?w?a?ciciel w dowodzie/karcie pojazdu

Data: 2014-02-13 22:05:46
Autor: Wiwo
Sprzeda? auta z bankiem wpisanym jako wspó?w?a?ciciel w dowodzie/karcie pojazdu

Użytkownik <henry.divuar@gmail.com> napisał w wiadomości news:7a5e7451-281c-48a4-95f1-c83eef1fa247googlegroups.com...

Co jak podczas tych ferii coś się stanie z samochodem ? Na polisie nadal jest cesja na bank. Z tego co wiem przy sprzedaży samochodu polisa AC ulega >rozwiązaniu, ale chyba można zawrzeć informację, że przechodzi na Kupującego. Czy Kupiec będzie miał możliwość uzyskania odszkodowania w przypadku jakichś >sytuacji losowych ? Co jak uszkodzi jakieś inne auto i będzie konieczne skorzystanie z polisy OC ?

Żaden zapis nie przeniesie AC. Od umowy zależy czy w razie wypadku zostanie cokolwiek wypłacone. Obstawiam, że jeśli w razie wypadku będziecie obstawać przy sprzedaży, to z AC nici. Jeśli będziecie utzymywać, że nowy nabywca był tylko użytkownikiem, to bank może coś dostanie...
W razie spowodowania szkody u kogoś innego zadziała OC.

W temacie reszty pytań nie będę się mądrzył.

Będę wdzięczny za jakiekolwiek porady. Co Wy byście zrobili na moim miejscu ? Poszlibyście na rękę Kupującemu ?

Ja jestem w takich sprawach ostrożny. Mimo to, jeśli nic w całej historii nie pokręciłeś, to dla Ciebie wydaje się bezpieczna...

Wiwo

Sprzeda? auta z bankiem wpisanym jako wspó?w?a?ciciel w dowodzie/karcie pojazdu