Sprzedaż bez umowy

Data: 2009-08-01 21:24:12
Autor: SDD
Sprzedaż bez umowy

Użytkownik "Janek" <janekstaniszewski@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0560.00000a31.4a7478c8newsgate.onet.pl...
Witam.
Jaki jest stan prawny w następującej sprawie:

Sprzedałem komputer (duży zestaw) znajomemu (w zasadzie jest to po rodzinie)
za 2000 zł  i nie podpisywaliśmy umowy kupna sprzedaży. Po prostu ustaliliśmy
że spłaci mi w ratach. Jednak po spłacie całej sumy rozmyśliłem się i

Taki, ze jestes po prostu idiota, gnojem ktorego slowo warte jest mniej niz rozdeptane gowno.
Mam nadzieje, ze sad Ci wytlumaczy pewne rzezcy a skarbowka dowali kare za niezaplacony podatek PCC.

SDD

Data: 2009-08-01 22:46:42
Autor: Maddy
Sprzedaż bez umowy
SDD pisze:
> skarbowka dowali kare za
niezaplacony podatek PCC.

To takie nowe przekleństwo?
Bo związku z rzeczywistością ma tle co "a żeby cię okręciło".

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Sprzedaż bez umowy