Sprzedaz do hipermarketow

Data: 2010-11-15 17:13:24
Autor: tomjas
Sprzedaz do hipermarketow
Witam.
Nie wiem czy odpowiednia grupa ale nie znajduje lepszej a tu ktos moze
ma/mial doswiadczenia z handlem z hipermarketami.
Przymierzam sie do wprowadzenia na rynek nowej marki kosmetykow. I teraz
pytanie - czy hipermarkety maja swoja spedycje/logistyke czy tez raczej
powinienem o tym produkcie rozmawiac z hurtowniami kosmetycznymi?
Inaczej mowiac czy mam sie dogadywac z dzialem handlowym danego
hipermarketu czy raczej rozgladac sie po hurtowniach.
Z gory dzieki i pozdrawiam.

Data: 2010-11-15 18:50:30
Autor: andrzej
Sprzedaz do hipermarketow
Uzytkownik "tomjas" <tomjas@WYTNIJTOpoczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:slrnie2qhk.k37.tomjaskrusty.localhost...
pytanie - czy hipermarkety maja swoja spedycje/logistyke czy tez raczej
powinienem o tym produkcie rozmawiac z hurtowniami kosmetycznymi?

Jak sie juz zdecydujesz komu chcesz sprzedawac, to wtedy zacznij z nim rozmawiac.

--
andrzej

Data: 2010-11-15 18:31:30
Autor: tomjas
Sprzedaz do hipermarketow
On Mon, 15 Nov 2010 18:50:30 +0100, andrzej wrote:
[...]

Tos sie wypowiedzial. To chyba nie trzeba zbyt wielkiego intelektu by
wywnioskowac, ze chce, by moje produkty byly w hipermarketach tylko nie
wiem jaka droga do nich dotrzec.

Data: 2010-11-15 19:42:00
Autor: andrzej
Sprzedaz do hipermarketow

Uzytkownik "tomjas" <tomjas@WYTNIJTOpoczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:slrnie2v42.vjb.tomjaskrusty.localhost...
[...]

To dlaczego o to nie spytales?
Najlepiej skorzystaj z pomocy kogos kto pomoze w dotarciu, rozmowach i przygotowaniu oferty.

--
andrzej

Data: 2010-11-16 09:36:26
Autor: futurapack
Sprzedaz do hipermarketow

Uzytkownik "andrzej" <kurek@agi.de> napisal w wiadomosci news:ibrutq$kui$1news.onet.pl...

[...]

i przygotuj sie na kooosmiczne terminy i warunki platnosci...
Artur

-- andrzej

Data: 2010-11-21 11:29:40
Autor: DanW
Sprzedaz do hipermarketow

i przygotuj sie na kooosmiczne terminy i warunki platnosci...
Artur
Lepiej zacząć od hurtowni, terminy w hipermarketach to jedno do tego będziesz musiał zapłacić za miejsce na półce, za wykładanie twojego towaru itp. a jeśli to nowy produkt to "zginie" wśród setek podobnych. Dystrybucja przez hurtownie będzie o tyle korzystniejsza, że jej przedstawiciele zareklamują towar w punktach handlowych a sprzedawcy klientom - lepiej w to zainwestować parę złoty. Pozdrawiam Dan.

Sprzedaz do hipermarketow