Sprzedaż domen internetowych

Data: 2010-08-18 04:17:24
Autor: mark3r
Sprzedaż domen internetowych
Witam serdecznie,

Pragnę Państwu przedstawić ofertę sprzedaży domen internetowych.

Przedmiotem aukcji są dwie domeny:
- wbank.pl (opłacona do 2010-11-21)
- wbank.com.pl (opłacona do 2011-07-17)

Przeniesienie praw do domen zostanie wykonane za pomocą cesji.

Dodatkowe pytania proszę wysyłać na adres: biuro[at]wbank.pl

Proszę o przemyślaną licytację.

http://allegro.pl/item1189741147.html

Data: 2010-08-18 14:57:13
Autor: Liwiusz
mark3r pisze:
[...]

   Widzę, że podbijacz c...a działa tak jak powinien ;) Domeny oczywiście nic nie warte.

--
Liwiusz

Data: 2010-08-18 06:36:34
Autor: mark3r
On 18 Sie, 14:57, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
mark3r pisze:

> [...]

> Proszę o przemyślaną licytację.

>http://allegro.pl/item1189741147.html

   Widzę, że podbijacz c...a działa tak jak powinien ;) Domeny

Hmm... każdy ma prawo do swojego zdania.

Proszę się przyjrzeć domenie mbank.pl nie myśląc o niej jako o znanym
już adresie... również nic nie warta wg Pana?
Odsyłam do literatury o tematyce marketingowej. Polecam szczególnie
"marketing banku" napisaną przez p. Jacka Grzywacza.

Od czasu wystawienia aukcji codziennie odpowiadam na kilka e-maili,
więc proszę wybaczyć ale na brak zainteresowania się nie skarżę:)

Z poważaniem:
Marek Jakubczak

Data: 2010-08-18 15:53:09
Autor: Liwiusz
mark3r pisze:

[...]

   Tak. Nic nie warta. Tak samo jak allegro.pl, nasza-klasa.pl, demotywatory.pl itp. Siła tych domen to siła ich serwisów. Gdyby nie allegro, to było by presto. Jakby nie mbank, to byłby (nomen omen może) wbank. Jak nie demotywatory, to demotywacje. itp. itd. To nie sex.com, że domena jedyna w swoim rodzaju.

[...]

   Gdybyśmy się znali, mógłbym się założyć o beczułkę piwa, że nic z tego nie będzie.

--
Liwiusz

Data: 2010-08-18 08:01:08
Autor: mark3r
On 18 Sie, 15:53, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
mark3r pisze:

> [...]

> więc proszę wybaczyć ale na brak zainteresowania się nie skarżę:)

   Gdybyśmy się znali, mógłbym się założyć o beczułkę piwa, że nic z

Zmartwię Pana... rozmawiałem telefonicznie z dotychczasowym liderem
licytacji i osobiście potwierdził swoje zainteresowanie ofertą.

W dzisiejszych czasach domeny uważa się za dobre inwestycje. Brak
podaży krótkich nazw zawierających słowo 'bank', stąd popyt.

Data: 2010-08-18 23:02:13
Autor: Kotlet wołowy

mark3r pisze:

> [...]

Zmartwię Pana... rozmawiałem telefonicznie z dotychczasowym liderem
licytacji i osobiście potwierdził swoje zainteresowanie ofertą.
\

z liderem? Jest jeden licytujacy

BUAHAHA

--
Ja wiem czego potrzebujesz ....
http://programdofakturowania.info.pl

Data: 2010-08-18 23:41:12
Autor: mark3r
Sprzedaż domen internetowych

z liderem? Jest jeden licytujacy

BUAHAHA

--
Ja wiem czego potrzebujesz ....http://programdofakturowania.info.pl

Lider licytacji... przewodzi grupie zainteresowanych.

http://pl.wiktionary.org/wiki/lider#pl

Miłego dnia:]

Data: 2010-08-19 11:55:07
Autor: skawet
mark3r pisze:

Proszę się przyjrzeć domenie mbank.pl nie myśląc o niej jako o znanym
już adresie... również nic nie warta wg Pana?

Nie można już tego rozdzielać. W chwili rejestracji mbank.pl też był nic nie wart, ale ogromne nakłady i marketing zrobiły z mBanku markę i tym samym nadały wartość domenie.

Odsyłam do literatury o tematyce marketingowej. Polecam szczególnie
"marketing banku" napisaną przez p. Jacka Grzywacza.

od nazwy (domeny) do marki jest daleka droga

Data: 2010-08-19 12:40:39
Autor: mark3r
Sprzedaż domen internetowych
skawet pisze:

to ja sobie zarejestruje:
ababk.pl
bbank.pl
cbank.pl
abcbank.pl
azbank.pl
a-zbank.pl

Hmm... raczej odkupić, ponieważ ktoś już je zarejestrował... poza
ostatnią;)

W chwili rejestracji mbank.pl też był nic nie wart, ale ogromne
nakłady i marketing zrobiły z mBanku markę i tym samym
nadały wartość domenie.

Nie wiem jakie plany i nakłady ma lider aukcji, ale widocznie widzi
cel tej inwestycji.

Data: 2010-08-20 10:25:28
Autor: Kotlet wołowy
Sprzedaż domen internetowych
Nie wiem jakie plany i nakłady ma lider aukcji, ale widocznie widzi
cel tej inwestycji.

a ja wiem, podbic koledze aukcje by inni mysleli ze jest zainteresowanie

Data: 2010-08-20 18:06:51
Autor: hiphophurra

Użytkownik "Kotlet wołowy" <mail@mail.mail> napisał w wiadomości news:i4le5v$t3h$1inews.gazeta.pl...
>Nie wiem jakie plany i nakłady ma lider aukcji, ale widocznie widzi
cel tej inwestycji.

a ja wiem, podbic koledze aukcje by inni mysleli ze jest zainteresowanie

Dokładnie :))))))
Frajerów szuka na Usenecie ;)
hhh

Data: 2010-08-20 12:09:03
Autor: mark3r
On 20 Sie, 18:06, "hiphophurra" <hiphophu...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Kotlet wołowy" <m...@mail.mail> napisał w wiadomościnews:i4le5v$t3h$1inews.gazeta.pl...

> a ja wiem, podbic koledze aukcje by inni mysleli ze jest zainteresowanie

Dokładnie :))))))
Frajerów szuka na Usenecie ;)
hhh

Więcej wiary w ludzi Panowie:] W historii aukcji nie ma tej
informacji, ale obecna kwota była moją kwotą wywoławczą a nie żadną
podbitką:] Wiem, że każdy myśli jak my wygodniej...

A Panu od faktur życzę dystrybucji programu poza rodzinę, swoją drogą
niezły spam w każdym poście:]

Miłego wieczoru:]

Data: 2010-08-21 12:43:53
Autor: Daniel Stalica
W dniu 2010-08-20 21:09, mark3r pisze:
A Panu od faktur życzę dystrybucji programu poza rodzinę, swoją drogą
niezły spam w każdym poście:]

To nie jest spam, tylko normalna stopka. Proszę się douczyć w tej kwestii...

--
Strony internetowe, sklepy internetowe.
Pozycjonowanie i optymalizacja.

Data: 2010-08-21 04:31:30
Autor: mark3r
Sprzedaż domen internetowych
Nie prawda. mBank wystartował z domeną mbank.com.pl, dopiero
po kilku latach odkupił domenę mbank.pl i zrobił ją domeną główną.
http://web.archive.org/web/*/http://mbank.pl

Hmm... też nie wiedziałem. Rozumiem, że poprzednim właścicielem domeny
mbank.pl była Wirtualna Polska?

To nie jest spam, tylko normalna stopka. Proszę się
douczyć w tej kwestii...

Wiem, że to normalna stopka:] Wyraziłem tylko zdanie w podobnym tonie
co atakujący poprzednicy... whatever.

Data: 2010-08-21 15:01:10
Autor: Kotlet Mielony
[...]

a Pan od faktur ma stopke a nie spam, i to w pewnym celu a w jakim to Co bardziej bystrzy będą wiedziec.

A rodziny az tak licznej nie mam :)

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

[...]