Sprzedaż dostępu do treści / eboo ka

Data: 2010-03-20 11:47:54
Autor: Renata
Sprzedaż dostępu do treści / eboo ka
Witam,
Nie prowadzę działalności gospodarczej i jestem osobą niepracującą.
Napisałem publikację 'ABC wędkowania' mam pewność, że ta treść będzie się sprzedawała w internecie. Chciałbym stworzyć stronę z płatnym dostępem do treści i podpisać umowę z np. z platnosci.pl. Załóżmy, że sprzedawał będę dostęp do treści publikacji za 10 zł, planowany przychód 300 zł/miesięcznie. Jak taką sprzedaż opodatkować ? Czy muszę zakładać dg, która będzie nieopłacalna (małe przychody, duże opłaty związane z dg)? Może istnieje jakaś forma opodatkowania autorskiego itp. ?

Dziękuję

Sprzedaż dostępu do treści / eboo ka