Sprzedaz konsoli z grami czy osobno?

Data: 2010-03-23 01:20:25
Autor: dziki
Sprzedaz konsoli z grami czy osobno?
On 23 Mar, 03:23, "Moltisanti" <p...@pff.ko> wrote:

Czlowiek jak cos sprzedaje, czy to sprzet, gry, konsole zawsze uswiadamia
sobie z bolem jakie nie ekonomiczne jest to nasze hobby :)

moje takie drogie nie jest. Po prostu rzadko kupuje cos w dniu
premiery, bo i tak zawsze mam jakies zaleglosci a "hype resist" mam
wymasterowany na max levelu ;) Jeszcze rzadziej zalega cos u mnie na
polce. Jak koniecznie chce miec cos w kolekcji to kupuje to jak
stanieje. Moge nawet kupic gre tuz po premierze, przejsc, sprzedac, a
do kolekcji kupic ja po roku czasu. W ten sposob jedna gra moze
kosztowac nawet mniej niz wyjscie do kina.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-03-24 11:36:52
Autor: Moltisanti
Sprzedaz konsoli z grami czy osobno?

Uzytkownik "dziki" :

[...]

To jest najrozsadniejsze ekonomicznie rozwiazanie.
Ale nie kazdy potrafi sie powstrzymac, ja lece do sklepu,
oczywiscie nie przy kazdym tytule ale jak cos mnie zainteresuje
to nie ma czekania.  Jak czekam, to emocje opadaja, a
sam produkt na chlodno juz tak nie smakuje :)

M.

Data: 2010-03-24 10:25:10
Autor: dziki
On 24 Mar, 11:36, "Moltisanti" <p...@pff.ko> wrote:

[...]

mi smakuje; np w takie Heavy Rain jak zagram to bedzie dla mnie terra
incognita, bo nie czytam zadnych dyskusji na ten temat, zeby sobie nie
spoilerowac zabawy. Zreszta wiekszosc obecnych gier na konsole to
zabawa na kilkanascie godzin, czyli nawet dla tych co maja kiepski lv
"muuuust resssist" to jak zamowia taniej w preorderze, a potem
sprzedadza po tygodniu, dwoch to straca max 30-40zl, a nie 150 jak
sobie taka giera polezakuje przez rok na poleczce. I nie wierze zeby
kazdy taki polkownik byl przez ten rok regularnie grany; raczej sobie
lezy na zasadzie "a jak kumpel wpadnie to mu pokarze" ;P
Zupelnie nie rozumiem takiego podejscia, sam gram naraz jedynie w max
kilka gier, a moja kolekcja polkownikow jest nietykalna chociaz np za
takiego ReZa na ps2 moglbym wyrwac spokojnie 200+zl, a kupilem za
~50zl.

pozdrawiam,
dziki.

Sprzedaz konsoli z grami czy osobno?