Sprzedaż mieszkania odroczona

Data: 2011-06-24 10:14:27
Autor: ±ćęłń󶼿
Sprzedaż mieszkania odroczona
IdĽ do notariusza.
To nie boli.

-- -- -
Poprosze o jakies wskazowki jak to przeprowadzic.

Data: 2011-06-24 05:50:32
Autor: jakbysiedalo
Sprzedaż mieszkania odroczona
On 24 Cze, 12:14, " ±ćęłń󶼿" <j666.SKA...@gazeta.pl> wrote:
IdĽ do notariusza.
To nie boli.

-- -- -

Zastanawia mnie zawsze, ze ktos tyle wysilku wklada zeby cos takiego
odpisac. i to przez www, a nie z outlooka.

jakbysiedalo

Data: 2011-06-24 18:34:34
Autor: Andrew
Sprzedaż mieszkania odroczona
mieszkanie, ale dopiero po nowym roku, a do tego czasu chciałby je
wynaj±c. Generalnie ze względów podatkowych odpowiada mi to tylko
chciałbym zabezpieczyc sie przed ewntualnym oszustwem.

Ma sporo racji.
Jest to do¶ć standardowa sprawa i tak napradę ryzyko jest po stronie kupuj±cego większe.
Sam tak raz kupiłem mieszkanie i sprzedaje obecnie inne z dat± 2012 bo w styczniu mija mi podatkowe 5 lat.
Je¶li np sprzedajesz miszkanie za milion to wyznacz WYSOKI zadatek np. 200 tys. Ryzykujesz że nie przyst±pi do aktu z zgarniesz drugie 200 tys.
Strawa wynajmu jest tu marginalna i oczywi¶cie nalezy j± zapisać w umowie.

Zauważ że to kupuj±cemu zależy na formie notarialnej (nie jest obowi±zkowa) bo w takim przypadku gdy ty się rozmy¶lisz on może poprostu wpłacić resztę do depozytu i zostanie wła¶cicielem.

Andrew

Data: 2011-06-28 05:53:47
Autor: jakbysiedalo
Sprzedaż mieszkania odroczona
On 24 Cze, 18:34, "Andrew" <andrew_g...@wp.pll> wrote:

Ma sporo racji.
Jest to do standardowa sprawa i tak naprad ryzyko jest po stronie
kupuj cego wi ksze.
Sam tak raz kupi em mieszkanie i sprzedaje obecnie inne z dat 2012 bo w
styczniu mija mi podatkowe 5 lat.
Je li np sprzedajesz miszkanie za milion to wyznacz WYSOKI zadatek np. 200
tys. Ryzykujesz e nie przyst pi do aktu z zgarniesz drugie 200 tys.
Strawa wynajmu jest tu marginalna i oczywi cie nalezy j zapisa w umowie.

Zauwa e to kupuj cemu zale y na formie notarialnej (nie jest obowi zkowa)
bo w takim przypadku gdy ty si rozmy lisz on mo e poprostu wp aci reszt
do depozytu i zostanie w a cicielem.

jak to zgarne drugie 200 000? Zadatek jest podwojny w przypadku
nieprzystapienia do transakcji?

Myslalem ze wtedy zadatek zostaje u mnie i to moja wygrana. Jesli ja
nie przystapie to oddaje zadatek razy dwa. I wtedy On wygrywa 200 000.

jakbysiedalo

Data: 2011-06-28 15:02:02
Autor: Maddy
SprzedaĹĽ mieszkania odroczona
W dniu 28-06-2011 14:53, jakbysiedalo pisze:
[...]

Coś się Andrew pokiełbasiło. Idea jest taka, że ten kto odstąpił do zawarcia umowy bez ważnej przyczyny traci kwotę równą zadatkowi - albo oddaj co dostał i drugie tle od siebie, albo nie dostaje zwrotu. Ale zawsze "zarabia" się tylko kwotę równą zadatkowi.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Sprzedaż mieszkania odroczona