Sprzeda? mieszkania (pro?ba o porad?)

Data: 2011-02-05 01:32:37
Autor: HANA
Sprzeda? mieszkania (pro?ba o porad?)

Użytkownik "Jacek M." <jackus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2679.0000044f.4d4c5f95newsgate.onet.pl...
Witam.

W dniu dzisiejszym odebrałem prawomocne postanowienie sądu o nabyciu przeze
mnie spadku po zmarłym wujku (na podstawie testamentu). Spadkiem jest
mieszkanie własnościowe w bloku. Mieszkanie to chcę z powodów osobistych
możliwie szybko sprzedać. Zdaję sobie sprawę, że będę musiał zapłacić podatek
dochodowy. Pamiętam również o konieczności zgłoszenia nabycia spadku do US.
Moje pytanie brzmi co muszę zrobić aby takie mieszkanie sprzedać. Czy ktoś
mógłby napisać mi krok po kroku jakich formalności należy dopełnić, jakie
dokumenty zdobyć, w którym momencie wystawić ogłoszenie i zacząć szukać kupca?
Z tego co wiem mieszkanie nie ma księgi wieczystej. Z góry przepraszam jeżeli
temat regularnie się powtarza i zawracam Wam głowę. I jeszcze jedno pytanie czy
druk SDZ2 składa się w US właściwym dla spadkodawcy czy spadkobiercy?

ogloszenie mozesz dac juz
a jakie dokumenty bedziesz potrzebowal do sprzedazy to powie Ci kazdy notariusz...

pozdrawiam
Andrzej
www.hana.com.pl

Sprzeda? mieszkania (pro?ba o porad?)