Sprzeda? mieszkania (pro?ba o porad?)

Data: 2011-02-07 14:46:26
Autor: Gotfryd Smolik news
Sprzeda? mieszkania (pro?ba o porad?)
On Fri, 4 Feb 2011, Jacek M. wrote:

Spadkiem jest mieszkanie własnościowe w bloku.
[...]
Z tego co wiem mieszkanie nie ma księgi wieczystej.

  W kwestii formalnej: w takim razie spadkiem nie jest mieszkanie.
  Spadkiem jest prawo do mieszkania, (chyba jakby się nazywało "prawo do
zamieszkiwania" byłoby łatwiej przyswajalne dla przeciętnego zjadacza
chleba, ale z kolei nie na 100% się pokrywa :D), mieszkanie jest nadal
własnością spółdzielni.
  Różnica niby niewielka, ale jakby nie patrzeć wypada się choćby tylko
spowiadać właścicielowi co się z mieszkaniem robi ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-02-07 16:39:12
Autor: mvoicem
(07.02.2011 14:46), Gotfryd Smolik news wrote:
[...]

Użycie "w takim razie" sugeruje że jakby była księga wieczysta, to
spadkiem by było mieszkanie. A istnieje w przyrodzie takie zjawisko jak
mieszkanie własnościowe z księgą wieczystą (własnościowe!=własność).

p. m.

Data: 2011-02-08 05:01:36
Autor: witek
On 2/7/2011 9:39 AM, mvoicem wrote:
A istnieje w przyrodzie takie zjawisko jak
mieszkanie własnościowe z księgą wieczystą (własnościowe!=własność).

ale tylko w rezerwatach naukowych gdzie testują łączenie różnych gatunków.

Data: 2011-02-08 19:57:35
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 7 Feb 2011, mvoicem wrote:

[...]

  OD KIEDY??
  Czy wynalazłeś nową zasadę dla operacji logicznych - prostą
odwracalność implikacji? ;)
  Jeśli z faktu, że do mieszkania nie jest przypisana KW wynika
że to nie jest własność, to nijak nie można z tego wysnuć
twierdzenia odwrotnego, przywidziało Ci się :D
  Równoważnością implikacji jest implikacja odwrotnego kierunku
odwrotności (negacji), a nie implikacja (tylko) negacji,
czyli w naszym przypadku prawidłowe jest "jeśli spadkiem jest
mieszkanie to musi do niego być KW", tabelka i zapis do wglądu np. tu:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Implikacja_materialna

A istnieje w przyrodzie takie zjawisko jak
mieszkanie własnościowe z księgą wieczystą (własnościowe!=własność).

  Istnieje.
(a formalnie: własnościowe prawo do mieszkania ujęte w księdze wieczystej)
  I? ;)
  Co ma możliwość, że prawo do *jakiegokolwiek* mieszkania *może*
być w KW, do tego że *to konkretne* mieszkanie KW nie ma?

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-02-08 21:09:19
Autor: mvoicem
(08.02.2011 19:57), Gotfryd Smolik news wrote:
[...]

Skoro tak ściśle się traktujemy, to odpowiedź powinna brzmieć chyba "od
7 lutego 2011, 14:46", kiedy użyłeś 'w takim razie' w w/w kontekście" :D

 Czy wynalazłeś nową zasadę dla operacji logicznych - prostą
odwracalność implikacji? ;)

[...]
http://pl.wikipedia.org/wiki/Implikacja_materialna

Dobra, przygotowałem ciętą ripostę na twój wywód, potem skasowałem i
przyznaję się do błędu który właśnie zauważyłem :D

p. m.

Data: 2011-02-09 10:46:14
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 8 Feb 2011, mvoicem wrote:

Dobra, przygotowałem ciętą ripostę na twój wywód, potem skasowałem

  :D
  Mi też tak się zdarza ;)

pzdr, Gotfryd

Sprzeda? mieszkania (pro?ba o porad?)