Sprzedaz mieszkania, splata kredytu, wspolnota majątkowa

Data: 2009-09-11 18:45:09
Autor: Slawek Kotynski
Sprzedaz mieszkania, splata kredytu, wspolnota majątkowa
Spłacam z żoną wspólny kredyt mieszkaniowy (kwota A).
Pani B ma spłaca inny kredyt mieszkaniowy (kwota B).
Sprzedaję mieszkanie nabyte w tym roku (diabli wzięli ulgę meldunkową).
Zgłaszam w US, że chcę spłacić A+B, żeby mi zwolnili z podatku.
Rozwodzę się i żenię z panią X.

Czy mogę kwotę B włączyć do "wydatków na cele mieszkaniowe"?
Czy w drugim małżeństwie muszę spisac intercyzę zastrzegającą,
że mieszkanie B i kredyt są nasza wspólną własnością?

--
mjk
Nie pisz na smieciarz@askar.com.pl - to pułapka

Data: 2009-09-11 18:47:06
Autor: Slawek Kotynski
Sprzedaz mieszkania, splata kredy tu, wspolnota majątkowa
Korekta błędu:
oczywiście żenię się z panią B i spłacam kredyt B.