Sprzedaż mieszkania z księgą wieczystą

Data: 2010-05-19 17:23:56
Autor: Jacek
Sprzedaż mieszkania z księgą wieczystą
Mieszkanie ma założoną KW, w której jako właściciel figuruje osoba, która zmarła.
Jest postanowienie sądu o tym kto dziedziczy i w jakiej części.
Pytanie mam takie: czy można sprzedać mieszkanie bez wpisywania wszystkich (kilkunastu) spadkobierców do KW? Czy też najpierw trzeba ich wpisać, a dopiero potem można sprzedawać.
Jacek

Data: 2010-05-20 12:40:25
Autor: MZ
[...]

Można sprzedawać, na podpisaniu aktu notarialnego muszą się pojawić
wszyscy spadkobiercy (albo muszą kogoś spośród siebie notarialnie
upoważnić) oraz muszą być przedstawione dokumentu z sądu o nabyciu i
podziale spadku, które przyznają spadkobiercom prawa do tego mieszkania.
W każdym razie da się załatwić bez aktualizacji KW.

--
MZ

Sprzedaż mieszkania z księgą wieczystą