Sprzedaż pojazdu

Data: 2010-02-10 00:08:19
Autor: Bydlę
Sprzedaż pojazdu
Wycior wrote:
> Witam.
>
> 7.02 skończyło mi się ubezpieczenie OC.

Czyli automatycznie zawarłeś następne na rok.

> Auto chcę sprzedać. Jak to najlepiej
> rozwiązać?

Zapłacić u agenta (ratalnie) i sprzedać auto.

> Da się bez płacenia pierwszej (z umownych 2) raty składki?

Dolicz do ceny.

> Dodam,
> że brak płatności tłumaczę tym, że TU przesyłając blankiet to zapłaty nie
> uwzględniło pełnej ilości zniżek (20% zamiast 60%). 8.02 przesłałem do
> odziału FAX z prośbą o przesłanie korekty. Ach, PZU

I to PZU przysłało ci papier 7?
Masz sądowy zakaz kontakowania się z ubezpieczyciem?
;>

Mi PZU NIGDY nie pomyliło się w stawkach
Podaję tylko jako ciekaowstkę - obecnie jestem w łapach innego ubezpieczyciela.

--
Bydlę

Data: 2010-02-10 00:31:28
Autor: Wycior
Sprzedaż pojazdu
Dolicz do ceny.

Heh, auto pójdzie za około 500,- to jak doliczę wartość 1/2 składki będzie prawie 2x tyle :]

I to PZU przysłało ci papier 7?

Nie, byli szybsi... Jednak na tle dnia codziennego ich prośba poszła na bok...
....yyy tj. sąsiad przyniósł kopertę po powrocie z ferii - czyli 7 (listonosz też człowiek, miał prawo pomylić skrzynki)

Masz sądowy zakaz kontakowania się z ubezpieczyciem?

Wysłałem im FAX - zgodnie z zaleceniem konsultanta z hot-line

Mi PZU NIGDY nie pomyliło się w stawkach

Mi już drugi raz. Analogiczna sytuacja miała miejsce w zeszłym roku.

A gdybym tak zawarł umowę kupna-sprzedaży z zastrzeżeniem, że nabywca rezygnuje z usług mojego TU na rzecz dowolnie przez siebie wybranego (nie moja sprawa) i zgłosił w PZU chęć wstrzymania świadczenia usługi? Konsultanci uważają, że zrezygnować z OC może jedynie nabywca przez 30 dni od daty zakupu, lub ja - sprzedawca - mając dodane w umowie w/w zastrzeżenie. W takim razie, gdy sprzedam auto powiedzmy jutro i udam się do PZU z zaświadczeniem kupującego będą mieli do mnie zapewne jakieś roszczenia za okres ubezpieczenia z przedłużenia umowy (tj. od 8.02 do jutra - 11.02). Jak to wygląda? Zaśpiewają za cały rok, pierwszą ratę, czy podzielą wartość składki na 12 i skasują jak za miesiąc?

--
Pzdr., Wycior

Data: 2010-02-09 23:03:08
Autor: badzio
Sprzedaż pojazdu
On 10 Lut, 00:31, "Wycior" <wyciore...@wp.pl> wrote:
[...]

Polisa automatem sie przedluzyla (bo nic nie pisales o tym ze ja
wypowiedziales). Zastanawiam sie z kogo beda sciagac platnosc,
zwlaszcza w kontekscie rezygnacji zz polisy przez kupujacego. Ale
jesli masz pewnosc ze kupujacy zrezygnuje z tej polisy to mozesz ja
oplacic, kupujacy zrezygnuje a Ty dostaniesz zwrot :)

Data: 2010-02-10 09:07:33
Autor: Wycior
Sprzedaż pojazdu
Taką opcję znam. Zapłace 450zł za pierwszą polisę, za auto dostanę 500zł i będę czekał miesiącami, aż łaskawie TU raczy oddać mi nadwyżkę... Zakładam dopisek w umowie wyrażający niechęć kupującego do mojego TU.

--
Pzdr., Wycior

Sprzedaż pojazdu