Sprzedaż pojazdu przed upływem 6mc.

Data: 2009-06-30 11:50:47
Autor: krzysiek82
Sprzedaż pojazdu przed upływem 6mc.
Witajcie
Kupiłem skuter, jak się okazało, po 3 dniach żonie się on znudził, chcę go teraz sprzedać, na umowę kupna sprzedaży. Będę musiał zapłacić jakiś podatek za sprzedaż przed upływem 6mc od daty zakupu? Jeśli tak to o jakiej kwocie mowa. Wartość skutera to ok 3900zł ja go kupiłem za 2500zł i za tyle samo chciałem sprzedać. Jest kupiec ale jak to rozegrać prawnie żeby nie mieć problemów. Skuter kupiony od firmy która go na siebie zarejestrowała, ja jeszcze go nie przerejestrowałem. Czy na umowie kupna sprzedaży wpisuje swoje dane czy dane z dowodu rejestracyjnego czyli dane firmy od której go kupiłem?

--
krzysiek82

Sprzedaż pojazdu przed upływem 6mc.