Sprzedaż samochodów bez działalności

Data: 2016-07-09 17:46:03
Autor: Com
Sprzedaż samochodów bez działalności
zazdroscisz mu czy/i chcesz go podpierdolic ?

Data: 2016-07-09 18:14:10
Autor: normalny
Sprzeda� samochod�w bez dzia�aln o�ci
Ja robie w tej samej branży, płace podatki, mam działalność, a on się śmieje w twarz bo może troszke taniej sprzedać, więc dlatego pytam.
ps. nie jestem z tych co podpierdalają, chciałem się zapytać bo może ja zrezygnuje z dg itd

Data: 2016-07-13 09:38:42
Autor: rg
Sprzeda? samochod?w bez dzia?alno?ci
Sat, 9 Jul 2016 18:14:10 +0200, w
<578122d6$0$12547$65785112@news.neostrada.pl>, normalny <normalnynospams@op.pl>
napisał(-a):

[...]

On popełnia przestępstwo skarbowe (w zasadzie seryjnie). Też możesz tak
pracować jak on, jeżeli chcesz wiedzieć :)

Możesz oczywiście go zakapować, w zasadzie to nawet masz obowiązek :)

-- -

Sprzedaż samochodów bez działalności