Sprzedaż samochodu a Pit 37

Data: 2010-02-24 14:10:14
Autor: Ajgor
Sprzedaż samochodu a Pit 37
Witam.

Rozliczam się razem z żoną. Ja pracuję, żona nie. Sprzedałem samochód. Był stary wziąłem za niego 900zł. Czy powinienem to gdzieś ująć w picie?

Pozdrawiam.
Ajgor.

Data: 2010-02-24 14:21:51
Autor: SDD
Sprzedaż samochodu a Pit 37

Użytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisał w wiadomości news:hm38fo$pik$1news.dialog.net.pl...

Rozliczam się razem z żoną. Ja pracuję, żona nie. Sprzedałem samochód. Był stary wziąłem za niego 900zł. Czy powinienem to gdzieś ująć w picie?

Miedzy jego zakupem a sprzedaza ile czasu uplynelo?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-24 14:25:28
Autor: Ajgor
Sprzedaż samochodu a Pit 37

Użytkownik "SDD"  napisał w wiadomości news:hm395f$j2e$1news.onet.pl...

Miedzy jego zakupem a sprzedaza ile czasu uplynelo?

Mniej więcej 5 lat. +/- tydzień.

Data: 2010-02-24 08:02:01
Autor: witek
Sprzedaż samochodu a Pit 37
Ajgor wrote:
Użytkownik "SDD"  napisał w wiadomości news:hm395f$j2e$1news.onet.pl...

Miedzy jego zakupem a sprzedaza ile czasu uplynelo?

Mniej więcej 5 lat. +/- tydzień.

Nie wykazujesz tego nigdzie. To nie jest opodatkowane.

Data: 2010-02-25 00:10:29
Autor: choczsz
Sprzedaż samochodu a Pit 37
On 24 Lut, 15:02, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
Ajgor wrote:

> Mniej więcej 5 lat. +/- tydzień.

Nie wykazujesz tego nigdzie. To nie jest opodatkowane.

Z ciekawosci: a gdyby chodzilo o auo warte wiecej niz 1000zl oraz
sprzedal auto po okresie krotszym niz 6 miesiecy od nabycia, przy czym
sprzedal za mniej niz kupil to trzeba to gdzies wykazywac?

Data: 2010-02-25 10:27:51
Autor: SDD
Sprzedaż samochodu a Pit 37

Użytkownik "choczsz" <zovyoyhr@jadamspam.pl> napisał w wiadomości news:210e5c1f-3290-4393-9671-dd4415e372ccd2g2000yqa.googlegroups.com...

Z ciekawosci: a gdyby chodzilo o auo warte wiecej niz 1000zl oraz

Wtedy kupujacy musi zaplacic PCC

sprzedal auto po okresie krotszym niz 6 miesiecy od nabycia, przy czym
sprzedal za mniej niz kupil to trzeba to gdzies wykazywac?

IMHO nie trzeba, bo nie osiagnal dochodu

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-25 12:09:14
Autor: jureq
Sprzedaż samochodu a Pit 37
Dnia Thu, 25 Feb 2010 10:27:51 +0100, SDD napisał(a):

IMHO nie trzeba, bo nie osiagnal dochodu

PIT trzeba wypełniać gdy osiągnęło się przychód a nie dochód. Co najwyżej wykazane koszty będą równe przychodowi.

Sprzedaż samochodu a Pit 37