Sprzedaż samochodu używanego w DG po 6 latach

Data: 2009-03-12 19:42:50
Autor: Jawa
Sprzedaż samochodu używanego w DG po 6 latach
W latach 2001-2003 miałem na ewidencji ST samochód, który wycofałem z ewidencji
w kwietniu 2003. Zamierzam go sprzedać 1 maja tego roku. Ponieważ minie wtedy 6
lat od wycofania z DG, więc nie będę płacił podatku dochodowego od zysku ze
sprzedaży.
Czy w takim wypadku nadal powinienem wystawić fakturę na ten samochód z VAT zw.
( tak jakby to miało miejsce przed upływem 6 lat ) czy może sprzedaż ze zwykłą
umową kupna sprzedaży ?
Pozdrawiam
Jawa

--

Sprzedaż samochodu używanego w DG po 6 latach