Sprzedaz samochodu ze spadku

Data: 2010-05-25 16:12:24
Autor: szerszen
Sprzedaz samochodu ze spadku

Użytkownik "Kakalak" <KK@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htgljo$obn$1@inews.gazeta.pl...

Dostałem samochód w spadku, chciałbym go jak najszybciej sprzedać, co
potrzebuję do tego (jakie dokumenty) i co muszę załatwić przed/przy
sprzedaży?

spisac umowe kupna sprzedazy z nabywca, dac mu kopie postanowienia spadkowego, jesli nie jestes jedynym spadkobiorca, to na umowie musza widniec podpisy wszystkich pozostalych, no i oczywiscie ich dane

Data: 2010-05-29 20:36:49
Autor: Michal \"chomik\" Lasota
Sprzedaz samochodu ze spadku
Witam!

W liście datowanym 25 maja 2010 (16:12:24) napisano:

[...]

Kopia moze nie przejsc w urzedzie.
3 lata temu na jesieni sprzedawalismy auto mojej drugiej polowy
i w urzedzie nie przeszeszla kopia orzeczenia sadu.
Musial byc oryginal.

Pozdrawiam
Michal

--
Michal "chomik" Lasota | Warszawa
Auto: Herbert (Old ) / Densei EC 2002 / AT 2001 Turbo

Data: 2010-05-30 12:36:12
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 29 May 2010 20:36:49 +0200, Michal "chomik" Lasota napisał(a):

Kopia moze nie przejsc w urzedzie.
3 lata temu na jesieni sprzedawalismy auto mojej drugiej polowy
i w urzedzie nie przeszeszla kopia orzeczenia sadu.
Musial byc oryginal.

Nie musiał, tylko urzędnik tego nie wiedział. --
     ___________ (R)

Data: 2010-05-30 17:18:21
Autor: Michal \"chomik\" Lasota
Sprzedaz samochodu ze spadku
Witam!

W liście datowanym 30 maja 2010 (12:36:12) napisano:

[...]

Istnieje taka mozliwsc ze nie tylko sam urzednik ale i kierownik tego urzedu
a moze nawet i ci co rejestrowali ten pojazd nie wiedzieli o tym.
Tak swoja droga - to czemu uwazasz ze wystarczy kopia?

Pozdrawiam
Michal

Data: 2010-05-31 01:05:48
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 30 May 2010 17:18:21 +0200, Michal "chomik" Lasota napisał(a):

[...]

Czemu twierdzisz, iz uważam iz wystarczy kopia? Jedynie nie musi być
oryginał. --
     ___________ (R)

Data: 2010-05-31 18:14:25
Autor: Michal \"chomik\" Lasota
Sprzedaz samochodu ze spadku
Witam!

W liście datowanym 31 maja 2010 (01:05:48) napisano:

[...]

Czemu ja uwazam - bo sam pisalem o kopii dokumentu.
Mniemam ze masz na mysli dokument poswiadoczony notarialnie ?

Pozdrawiam
Michal

Data: 2010-06-01 02:32:30
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 31 May 2010 18:14:25 +0200, Michal "chomik" Lasota napisał(a):

Czemu twierdzisz, iz uważam iz wystarczy kopia? Jedynie nie musi być
oryginał.

Czemu ja uwazam - bo sam pisalem o kopii dokumentu.
Mniemam ze masz na mysli dokument poswiadoczony notarialnie ?

Niekoniecznie notarialnie. Natomiast kopia potwierdzona może być, a
oryginałem nie jest.

--

Sprzedaz samochodu ze spadku