Sprzedaz samochodu ze spadku

Data: 2010-05-29 20:43:04
Autor: Michal \"chomik\" Lasota
Sprzedaz samochodu ze spadku
Witam!

W liście datowanym 25 maja 2010 (16:06:47) napisano:

HI
Dostałem samochód w spadku, chciałbym go jak najszybciej sprzedać, co
potrzebuję do tego (jakie dokumenty) i co muszę załatwić przed/przy
sprzedaży?

Chyba go nie musze przerejestrowywać na siebie ?

pozdrówka

3 lata temu sprzedawalismy auto mojej drugiej polowy.

Sytuacja byla taka:
Ona i jej dziadek byli wlascicielami auta.
Dziadek zmarl i auto weszlo do masy spadkowej.

Po sprawie spadkowej - 50% auta nalezalo do niej,
pozostale 50% do 3 osob w rodzinie.

Jak sprzedawane bylo auto zostala sprzadzona umowa kupna-sprzedazy
miedzy kupujacym a sprzedajacymi ( tu 3 podpisy - moja druga polowa
oraz 3 osoby z rodziny ).

Kupujacy dostal wszystkie kwity - DR, umowe KS i kopie dokumentu z sadu.
Jak auto bylo rejestrowane w warszawskm urzedzie to niestety ale byl
wymagany dokument w postaci oryginalu z sadu - kopia nie przechodzila.

Moze to w czyms pomoze.

Michal "chomik" Lasota | Warszawa
Auto: Herbert (Old ) / Densei EC 2002 / AT 2001 Turbo
Baza: Super Cheetah / CB Compact CB 30 / 1/2 fali

Sprzedaz samochodu ze spadku