Sprzedaż skutera

Data: 2011-08-11 16:12:51
Autor: Chvasciu
Sprzedaż skutera
Witam chcialbym sie dowiedzic czy moglbym sprzedac moj skuter Gilera runner 50. Jezeli jestem zrobiony jako spolwlascicel i nie jestem pelnoletni?

Data: 2011-08-11 18:58:00
Autor: Muchozol
Sprzedaż skutera

Użytkownik "Chvasciu" <musli_96@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości news:15b1c3bbda39c2eaa019f926560d0cda$1grupy.scigacz.pl...
runner 50. Jezeli jestem zrobiony jako spolwlascicel i nie jestem pelnoletni?

Mozesz, ale tylko ze zgoda drugiego wspolwlasciciela.

Data: 2011-08-11 22:37:26
Autor: Max
Sprzedaż skutera
Nie mozesz osoba niepelnoletnia niemoze zawierac umow cywilno prawnych