Sprzedaż środków trwałych a karta podatkowa...

Data: 2012-11-20 10:27:38
Autor: Roman
Sprzedaż środków trwałych a karta podatkowa...
Witam

Mam taki poważny jak dla mnie problem - mianowicie w tym roku prowadzę działalność na zasadach ogólnych ale od stycznia przyszłego roku chcę przejść na kartę podatkową (co jest związane ze zmianą branży). Jednak nie uda mi się raczej sprzedać wszystkich środków trwałych w bieżącym roku które posiadam z mojej poprzedniej działalności. No i pojawia się sytuacja gdy będę je musiał sprzedawać w przyszłym roku - jednak jak to się ma do karty podatkowej?? Będę prowadził na karcie usługi taxi a środki trwałe będą pozostałością po działalności produkcyjnej w branży drzewnej. W tym momencie gdy dokonam takiej sprzedaży czy stracę uprawnienia do karty podatkowej?? Jak sobie poradzić z taką sytuacją?

Pzdr

Sprzedaż środków trwałych a karta podatkowa...