Sprzedaż udziałów we współwłasności + lokalu

Data: 2013-01-09 11:59:34
Autor: poszukiwacz
Sprzedaż udziałów we współwłasności + lokalu
Witam,
Mam zamiar sprzedać część udziałów we współwłasności w starej
kamienicy. Razem z tą częścią udziałów zamierzam przekazać
nabywcy lokal mieszkalny który objąłem na wyłączny użytek za
zgodą pozostałych współwłaścicieli. Na tą okoliczność podpisałem
protokół zdawczo-odbiorczy lokalu z zarządcą nieruchomości,
a innych dokumentów na to nie mam bo wiadomo - nie doszło
do zniesienia współwłasności więc nie mogę mieć oddzielnej
księgi wieczystej bo nie mogę wyodrębnić tego lokalu.

Stąd pytanie: Jak w akcie notarialnym opisać przekazanie tego
lokalu dla nabywcy udziałów. Nie jest to przeniesienie własności
lokalu a tylko samych udziałów ale z drugiej strony nabywca
pewnie będzie chciał mieć ten lokal odnotowany w akcie
notarialnym. Potrzebuję do tego określonej formułki słownej bo
niewiem czy notariusz wymyśli właściwą formułkę.
Czy ja mogę przenieść moje prawa (ograniczone) do tego lokalu
na nabywcę udziałów?
Czy najważniejszy jest protokół zdawczo-odbiorczy lokalu
pomiędzy mną a nabywcą udziałów?

[poszukiwacz]

Data: 2013-01-09 12:35:18
Autor: Andrzej Lawa
Sprzedaż udziałów we współwłasności + lokalu
W dniu 09.01.2013 11:59, poszukiwacz pisze:
[ciach śmieci]

Przestań śmiecić LAMERZE!

Ustaw KODOWANIE!

Data: 2013-01-09 04:32:58
Autor: Kris
Sprzedaż udziałów we współwłasności + lok alu
W dniu środa, 9 stycznia 2013 12:35:18 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
Przestań śmiecić LAMERZE!
Ustaw KODOWANIE!

Przecież dobrze jego post widać.

https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.soc.prawo/MMgUfJWfiQE
Weż w końcu zacznij korzystac z normalnych narzędzi a nie wynalzków do których każdy musi się dostosowywać.

Data: 2013-01-09 13:47:29
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 09.01.2013 13:32, Kris pisze:
W dniu środa, 9 stycznia 2013 12:35:18 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
Przestań śmiecić LAMERZE!
Ustaw KODOWANIE!

Przecież dobrze jego post widać.

Źle.

https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.soc.prawo/MMgUfJWfiQE
Weż w końcu zacznij korzystac z normalnych narzędzi a nie wynalzków do których każdy musi się dostosowywać.

Googlegroups to nie jest normalne narzędzie tylko proteza dla tępaków co
nie odróżniają usenetu od forum.

Data: 2013-01-09 05:33:47
Autor: Kris
W dniu środa, 9 stycznia 2013 13:47:29 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
W dniu 09.01.2013 13:32, Kris pisze:

Googlegroups to nie jest normalne narz�dzie tylko proteza dla t�pak�w co

nie odr�niaj� usenetu od forum.
Twój kochany "regulamin usenetu" czy jak go tam zwał zapewne wpsomina o kodowaniu i zawijaniu wierszy których to rzeczy się czepiasz, ale wczytaj się dobrze może cosś o kulturze wypowiedzi tam znajdziesz.

Data: 2013-01-09 05:42:14
Autor: Kris
[...]

twoja ukochana netetykieta:
http://www.taat.pl/article/netykieta/index.php#B.IV
Interesuje nas B.IV
Czepiasz się często odnośnie pkt 4 i 6 a sam regularnie łamiesz m.in pkt: 13, 14, 15.
W sumie mi to wisi ale czas najwyższy abyś wydoroślał;)

Data: 2013-01-09 14:50:29
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 09.01.2013 14:42, Kris pisze:
[...]

Wiesz, dziecko drogie, ale jak zwracam grzecznie uwagę, to albo nie ma
reakcji, albo jest pyskowanie typu "tak jest nowocześnie!" (ty w tym
przodujesz).

Chociaż palmę pierwszeństwa w głupawym pyskowaniu w obronie śmiecenia
technicznie wadliwymi tekstami przejął "poszukiwacz" - właśnie padłem ze
śmiechu po odszyfrowaniu tego, co ten imbecyl napisał :) Zaprawdę, do
elitarnego klubu należysz ;->

Data: 2013-01-09 06:23:47
Autor: Kris
W dniu środa, 9 stycznia 2013 14:50:29 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
[...]

B.IV pkt 13 i pkt 15, ew równiez pkt 14

Data: 2013-01-09 15:36:40
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 09.01.2013 15:23, Kris pisze:

B.IV pkt 13 i pkt 15, ew równiez pkt 14

A u was biją Murzynów.

Data: 2013-01-09 06:42:48
Autor: Kris
W dniu środa, 9 stycznia 2013 15:36:40 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
> B.IV pkt 13 i pkt 15, ew równiez pkt 14

A u was biją Murzynów.

Albo jesteś niereformowalny albo zwykła świadoma recydywa;)

Data: 2013-01-09 15:54:23
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 09.01.2013 15:42, Kris pisze:
W dniu środa, 9 stycznia 2013 15:36:40 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
B.IV pkt 13 i pkt 15, ew równiez pkt 14

A u was biją Murzynów.

Albo jesteś niereformowalny albo zwykła świadoma recydywa;)

Albo jesteś za głupi, żeby poprawnie pisać, albo robisz to mając na celu
zakłócenie automatycznego przetwarzania danych (art. 268a par.1) ;->

Data: 2013-01-09 07:16:53
Autor: Kris
W dniu środa, 9 stycznia 2013 15:54:23 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
Albo jesteś za głupi, żeby poprawnie pisać, albo robisz to mając na celu

zakłócenie automatycznego przetwarzania danych (art. 268a par.1) ;->

Netetykieta:(http://www.taat.pl/article/netykieta/index.php#B.IV)
PKT B.IV, ppkt 15 jednak mimo wszystko nawet Tobie trzeba dać szanse i można skorzystać z ppkt 14. Ale pozwól że innym razem bo teraz mi się nie chce;))

Data: 2013-01-09 17:08:23
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 09.01.2013 16:16, Kris pisze:
[...]

Zawijaj uprzejmie wiersze, osobo o niedostatecznej inteligencji.

Możesz to łaskawie uczynić naciskając taki duży przycisk z napisem ENTER
lub RETURN albo ustawiając właściwe parametry w swoim czytniku, o ile
nie jest to jakieś tandetne gówno które takiej opcji nie posiada.

Uprzejmie pozdrawiam i życzę przyrostu liczby szarych komórek.

Data: 2013-01-09 08:42:10
Autor: witek
Andrzej Lawa wrote:
W dniu 09.01.2013 11:59, poszukiwacz pisze:
[ciach śmieci]

Przestań śmiecić LAMERZE!

Ustaw KODOWANIE!

wez sie odpierdol.
nie chcesz to go nie czytaj.

Data: 2013-01-10 00:27:25
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 9 Jan 2013, poszukiwacz wrote:

[...]

  Ty, imiennie Ty?
(w przeciwnym przypadku powinieneś zaznaczyć: "w roli
aktualnego właściciela lokalu")
  Odróżniasz obciążenie podmiotowe od przedmiotowego?
  Jeśli jest dosłownie tak jak piszesz, to oni zobowiązali
się *TOBIE* udostępnić (albo jak wolisz: pozwolili wykorzystać)
rzeczony lokal.
  Zgodzisz się może, że to co innego, niż zgoda na korzystanie
z tego "dodatkowego" lokalu przez *każdoczesnego właściciela*
udziału (tego aktualnie Twojego)?

  Osobna sprawa, to umowny "podział przez używanie", jakoś
mądrze to się nazywa, i być może jest do obrony również
przy przenoszeniu własności.
  Ale ze względu na pewną niesymetrię podziału nie jest to
dla mnie oczywiste.
  Jak chodzi o formalizację patrz niżej:

[...]

  Moje zastrzeżenia można przetłumaczyć na formalne pytanie:
czy to co "uzyskałeś" od pozostałych właścicieli nie jest
aby służebnością osobistą, ewentualnie użytkowaniem?

  Jeśli tak, to kłopot jest prosty: są to prawa niezbywalne.
  Od art.244 gdzieś ponad 300, polecam:
http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,9,9,204,,20120428,ustawa-z-dnia-23041964-r-kodeks-cywilny1.html

....i czekam na komentarze ;)

pzdr, Gotfryd

Sprzedaż udziałów we współwłasności + lokalu