Sprzedaż urządzeń zasilanych bateryjnie

Data: 2015-08-27 08:06:29
Autor: Adam Klobukowski
Sprzedaż urządzeń zasilanych bateryjnie
Witam

Coś mi świta że jest jakieś rozporządzenie które stwierdza że przy sprzedaży urządzeń zasilanych bateryjnie, muszą być dołączone baterie. Niestety nie potrafię go odnaleźć. Czy dobrze pamiętam, czy też już łapie mnie demencja?

AdamK

Data: 2015-08-27 20:18:26
Autor: ąćęłńóśźż
Sprzedaż urządzen zasilanych bateryjnie
Coś mi też kołacze, może jeden z martwych przepisów.

-- -- -