Sprzedaz walut z banku do kantorow online - jak?

Data: 2011-08-25 19:04:52
Autor: Roger(OS)
Sprzedaz walut z banku do kantorow online - jak?
Witam;

Poszukuje informacji nt. najtanszego sposobu sprzezady waluty € z mBanku i PKO BP do kantorow online.

Glownym czynnikiem nie dajacym mi spokoju jest troska o zminimalizowanie kosztow transweru.
Jak powszechnie wiadomo - mBank za przelew SWIFT pobiera 0,25% od kwoty, a przy SEPA chyba 5zl, w PKO wyplaty raz w m-cu za free, ale za to sciagaja 5-15zl za przelewy przychodzace niezaleznie od kwoty :-(

Posiadam nieco srodkow w obudwu bankach i chcialbym to sprzedac w kantorze online - mam jednak problem z poprawnym wypelnieniem formularza.
Jeden z kantorow pyta cze bedzie to przelew SEPA (TAK/NIE) jasne ze chcialbym by byl to SEPA z tym, ze nie wiem czy (BRE) mBank (PKO raczej jest w strefie) to obsluguje i jak poprawnie to wypelnic?!

Ma moze ktos spis bankow europejskich wspolpracujacych ze soba w systemie SEPA?

Co do innych kantorow, rowniez chcialbym sie dowiedziec z jakich kozystacie i ile placicie za przelewy. Podobno cinkciarz.pl i walutomat.pl jeszcze rok temu nie wspolpracowaly z mBankiem - jak jest teraz ile sie im placi prowizji?

Roger(OS)

Data: 2011-08-25 11:53:22
Autor: Gieniu
Sprzedaz walut z banku do kantorow online - jak?
Widze robisz problem tam gdzie go nie ma....  wchodzisz na
internetowykantor.pl i wszystko idzie glatko latwo. Ja mam konta w
millenium (funty) i mBank, wszystko idzie zawsze bezproblemowo i bez
zadnych oplat.

Data: 2011-08-25 21:30:10
Autor: xbartx
Dnia Thu, 25 Aug 2011 19:04:52 +0200, Roger(OS) napisał(a):

[...]

Z walutomatu korzystałem już kilkanaście razy i jest ok. Całą resztę możesz sprawdzić na poszczególnych stronach internetowych kantorów.

Data: 2011-08-25 23:31:54
Autor: MichalL
Sprzedaz walut z banku do kantorow online - jak?
Ma moze ktos spis bankow europejskich wspolpracujacych ze soba w systemie
SEPA?

https://www.ebaclearing.eu/Repository.aspx?ID=edc83dc1-dcb9-4a06-bf53-13a067cefc67

MichalL

Sprzedaz walut z banku do kantorow online - jak?