Sprzedaż "wraku" po szkodzie całkowitej - pytanie

Data: 2011-05-12 23:12:03
Autor: emeryt
Sprzedaż "wraku" po szkodzie całkowitej - pytanie
dostaję do ręki, itp. Po różnicę zwróciłbym się do ubezpieczyciela. Pytanie,
czy TU ma podstawy robić problemy, czy muszę uzyskać ich akceptację, itp.?

no i z 22 odpowiedzi dowiedziałeś się co możesz
zrobić rotfl ;-) - ups 23 ;-), nie powstrzymałem się
za co przepraszam tą rozsądniejszą cześć grupy.

Data: 2011-05-13 01:23:10
Autor: Feromon

Użytkownik "emeryt" <emeryt_emerytowany@op.pl> napisał w wiadomości news:iqhifr$5rq$1news.onet.pl...
[...]

Mi też wstyd za grupę purystów grupowych dywagujących nad
nieistotnymi szczegółami. Mózg ludzki nie takie braki w tekście
potrafi uzupełniać. Trzeba go jednak UŻYWAĆ,

Co do wraku, niestety, nie mam doświadczeń.
Pewnie im tańsze TU tym większe FOCHY.

Feromon

Sprzedaż "wraku" po szkodzie całkowitej - pytanie