Sprzedaz zrodel programu komputerowego

Data: 2009-08-07 11:31:15
Autor: [Cichy]
Sprzedaz zrodel programu komputerowego
Witam,

Jestem autorem programu komputerowego.
Prowadze działalność gospodarczą.

Chciałbym sprzedać kody zrodlowe firmie, ktora moglaby pozniej zmieniac kody zrodlowe "pod siebie" i ewentualnie sprzedawac gotowy produkt innym.
Jednoczenie nie chcialbym sie pozbywac praw do tychze kodow zrodlowych (czyli zebym mogl zrodla/produkt wykorzystywac ew tez do sprzedazy czy innej dzialalnosci).

Z racji tego, ze firma ta sprzedawalaby gotowy produkt, dostawalbym prowizje od dochodu z tego tytułu.

Ponieważ nie jestem prawnikiem, chcialbym sie dowiedziec jak powinna wygladac taka umowa (nie wiem: "kupna-sprzedazy" ??) ?

Pozdrawiam,
Robert

Data: 2009-08-07 12:02:00
Autor: Piotr [trzykoty]
Sprzedaz zrodel programu komputerowego

Użytkownik "[Cichy]" <cichyq@interia.pl> napisał
Chciałbym sprzedać kody zrodlowe firmie, ktora moglaby pozniej zmieniac kody zrodlowe "pod siebie" i ewentualnie sprzedawac gotowy produkt innym.
Jednoczenie nie chcialbym sie pozbywac praw do tychze kodow zrodlowych

Tak więc nie powinnieneś sprzedawać swoich praw. Podpisujesz umowę licencyjną, licencja niewyłączna, określasz w niej szczegółowo jak oni mogą wykorzystywać ten kod, a jakie prawa zatrzymujesz Ty.

Sprzedaz zrodel programu komputerowego