Sprzęgło ZR-7

Data: 2011-04-26 09:20:02
Autor: IvanoV
Sprzęgło ZR-7
Uszanowanie

Mam pytanie odnośnie sprzęgła. Mianowicie, w trakcie jazdy nagle przestało "odbijać" do końca. Ta dźwignia, do której jest zamocowany dolny koniec linki, po odpuszczeniu klamki sprzęgła nie cofa się całkowicie. Da się ją przesunąć całkowicie palcem, ale po chwili wraca na tą "niepełną" pozycję.
Linka jest ok. Biegi wchodzą normalnie, nie odczułem również ślizagania się sprzęgła. Z jego okolic nie dochodzą żadne nowe odgłosy.

Zdarzyły się już komuś takie objawy?

IvanoV

Sprzęgło ZR-7