Data: 2012-07-05 22:10:30 | |
Autor: | |
Sprzęgło... co się sypie? | |
Witam serdecznie.
Pacjent - jakiś mały Japończyk. Przebieg 120kkm. Sprzęgło nie ślizga się, bierze płynnie ale wysoko przy jednoczesnym słabym wysprzęglaniu. I teraz się zastanawiam na co się nastawiać? Tarcza raczej OK. Ślizgałaby się gdyby się kończyła. Tak samo docisku (w kwestii sprężystości). Nie rozumiem wysokiego dosprzeglania przy jednoczesnym słabym wysprzęglaniu, nawet z pedałem w podłodze. Poczytałem trochę na sieci ale takiego objawu nie opisują. Wytarty docisk przy styku z łożyskiem czy samo łożysko się kończy? Dźwięków przy wciśniętym sprzęgle nie wydaje. Pozdrawiam. Sebastian http://speedyelise.fora.pl http://tunery.tv -- |
|
Data: 2012-07-05 22:18:22 | |
Autor: to | |
Sprzęgło... co się sypie? | |
begin
Nie MiaĹem taki objaw przy ogĂłlnie zuĹźytym sprzÄgle (hydrauliczne z centralnym wysprzeglikiem). Potem zaczÄĹo siÄ ĹlizgaÄ. -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-07-06 00:46:43 | |
Autor: PiteR | |
Sprzęgło... co się sypie? | |
na ** p.m.s ** pisze tak:
Nie rozumiem wysokiego dosprzeglania tak jest przy zużytej tarczy prawda? przy jednoczesnym słabym wysprzęglaniu a tak przy przegrzanym docisku prawda? to było przy lince w hydraulicznym dochodzą pewnie dodatkowe atrakcje. np dlaczego nie chce wysprzeglać na zimnym silniku? :/ -- Piter vw golf mk2 1.3 '87 vw passat B5 1.6 '98 |
|
Data: 2012-07-06 01:51:12 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
Sprzęgło... co się sypie? | |
Co za różnica co się sypie? Myślę, że rozbebeszając pół samochodu warto wymienić wszystko i mieć spokój.
ps. to są jakieś straszne koszty w japończyku, bo ostatnio operacja wymiany kompletnego sprzęgła z dociskiem i dodatkowo ślimakiem linki prędkościomierza to było (cena części) coś koło 300 zł |
|
Data: 2012-07-06 07:23:02 | |
Autor: Agent | |
Sprzęgło... co się sypie? | |
Użytkownik <artmedianews@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jt53cl$t5u$1inews.gazeta.pl... Witam serdecznie.A co za różnica? Przecież i tak 99% wymian sprzęgła to komplet. Zwłaszcza w małym japończyku nie powinien to być duży koszt a pewnie zbliżony do kosztu robocizny więc po co kombinowac żeby zaoszćzedzić 150 zł a potem rozbierać ponownie. |
|
Data: 2012-07-06 07:32:11 | |
Autor: | |
Sprzęgło... co się sypie? | |
Witam ponownie.
Nie chodzi o koszty, (tanio jest) tylko o wiedzę. Chciałbym rozumieć przyczynę drogą dedukcji. Warto takie rzeczy wiedzieć, bo to zawsze uczy. Linka jest, więc wysokość brania można sobie ustawić. Faktycznie, wraz ze zużyciem okładzin będzie brało coraz wyżej, ale co z wysprzęglaniem? Regulacja powinna załatwić sprawę. Pozdrawiam. Sebastian http://speedyelise.fora.pl http://tunery.tv -- |
|
Data: 2012-07-06 11:29:57 | |
Autor: Agent | |
Sprzęgło... co się sypie? | |
Użytkownik <artmedianews@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jt649r$t99$1inews.gazeta.pl... Witam ponownie.Jak jest linka i wysokość "brania" można ustawić to może byc tak że poszedł docisk więc słabo wysprzęgla i np. ktoś próbował to regulować żeby wysprzęglał. Efektem jest to że docisk nadal nie wysprzęgla za to bierze wysoko. |
|
Data: 2012-07-07 08:32:33 | |
Autor: | |
Sprzęgło... co się sypie? | |
Witam ponownie.
Jak jest linka i wysokość "brania" można ustawić to może byc tak że poszedł docisk więc słabo wysprzęgla i np. ktoś próbował to regulować żeby wysprzęglał. Efektem jest to że docisk nadal nie wysprzęgla za to bierze wysoko.Czyli moje podejrzenia wyglądają na słuszne. Dziękuję i pozdrawiam. Sebastian http://speedyelise.fora.pl http://tunery.tv -- |
|