Data: 2012-07-06 07:23:02 | |
Autor: Agent | |
Sprzęgło... co się sypie? | |
Użytkownik <artmedianews@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jt53cl$t5u$1inews.gazeta.pl... Witam serdecznie.A co za różnica? Przecież i tak 99% wymian sprzęgła to komplet. Zwłaszcza w małym japończyku nie powinien to być duży koszt a pewnie zbliżony do kosztu robocizny więc po co kombinowac żeby zaoszćzedzić 150 zł a potem rozbierać ponownie. |
|
Data: 2012-07-06 07:32:11 | |
Autor: | |
Sprzęgło... co się sypie? | |
Witam ponownie.
Nie chodzi o koszty, (tanio jest) tylko o wiedzę. Chciałbym rozumieć przyczynę drogą dedukcji. Warto takie rzeczy wiedzieć, bo to zawsze uczy. Linka jest, więc wysokość brania można sobie ustawić. Faktycznie, wraz ze zużyciem okładzin będzie brało coraz wyżej, ale co z wysprzęglaniem? Regulacja powinna załatwić sprawę. Pozdrawiam. Sebastian http://speedyelise.fora.pl http://tunery.tv -- |
|
Data: 2012-07-06 11:29:57 | |
Autor: Agent | |
Sprzęgło... co się sypie? | |
Użytkownik <artmedianews@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jt649r$t99$1inews.gazeta.pl... Witam ponownie.Jak jest linka i wysokość "brania" można ustawić to może byc tak że poszedł docisk więc słabo wysprzęgla i np. ktoś próbował to regulować żeby wysprzęglał. Efektem jest to że docisk nadal nie wysprzęgla za to bierze wysoko. |
|
Data: 2012-07-07 08:32:33 | |
Autor: | |
Sprzęgło... co się sypie? | |
Witam ponownie.
Jak jest linka i wysokość "brania" można ustawić to może byc tak że poszedł docisk więc słabo wysprzęgla i np. ktoś próbował to regulować żeby wysprzęglał. Efektem jest to że docisk nadal nie wysprzęgla za to bierze wysoko.Czyli moje podejrzenia wyglądają na słuszne. Dziękuję i pozdrawiam. Sebastian http://speedyelise.fora.pl http://tunery.tv -- |
|