Sprzêg³o- dziwny przypadek

Data: 2009-07-27 10:38:46
Autor: Radarro
Sprzêg³o- dziwny przypadek
juhass <tjuhass@wp.pl> napisa³(a):
Do sprawy chcê zajrzeæ jesieni±- pewno skoñczy siê na wymianie tarcz, przek³adek i sprê¿yn- licznikowo moto ma  60kkm.

Vitka :) Mam toczka w toczkê to samo. Moto to samo, rocznik OIDP ten sam, tylko z 10kkm wiêcej nakulane. Na zimnym przy szybszym odkrêceniu siê ¶lizga. Po kilku km zanika (wydaje mi sie ¿e ca³kowicie, ale peno¶ci nie mam)
Niestety nie zmienia³em jeszcze p³ynu, ani sprê¿yn, w³a¶nie my¶la³em to robic po sezonie. Na vfrowym forumie jest duuu¿y temat o tym, ale go raczej ju¿ widzia³e¶. Ja stwierdzi³em ¿e do koñca sezonu poci±gnie, potem bêdê siê bawi³. Pozdrówki, Radek --

Data: 2009-07-27 13:08:35
Autor: juhass
Sprzêg³o- dziwny przypadek
Radarro pisze:
Vitka :) Mam toczka w toczkê to samo. Moto to samo, rocznik OIDP ten sam, tylko z 10kkm wiêcej nakulane.

Pisa³em przeca, ¿e u mnie te 60kkm to "licznikowe", prawdy nie znam...
;)

Niestety nie zmienia³em jeszcze p³ynu, ani sprê¿yn, w³a¶nie my¶la³em to robic po sezonie.

P³yn w sprzêgle wymienia³em, jak by³o tak jest, tyle ¿e teraz w zbiorniczku jasn± ciecz mam, a nie herbatê. Reszta jak u Ciebie- po sezonie..

--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)

Data: 2009-07-27 18:17:03
Autor: Jasio
Sprzêg³o- dziwny przypadek
U¿ytkownik "juhass" napisa³ w wiadomo¶ci news:h4k1rh$2sd$1news.wp.pl...

P³yn w sprzêgle wymienia³em, jak by³o tak jest, tyle ¿e teraz w zbiorniczku jasn± ciecz mam, a nie herbatê. Reszta jak u Ciebie- po sezonie..

To nic Ci nie szkodzi zrobiæ jak Artur radzi³ - sprawd¼ czy nie masz go za du¿o.

--
Jasio
vx etz

Sprzêg³o- dziwny przypadek