Sprzeglo niby nowe a po regeneracji ?

Data: 2010-07-19 17:37:15
Autor: Olek
Sprzeglo niby nowe a po regeneracji ?
On 2010-07-19 13:26, Waldek wrote:
Witam kupilem w sklepie mot. komplet sprzeglo luka do escorta (500zl)
zawiozlem do mechanika, a on twierdzi ze owszem jest to nowe sprzeglo
ale po regeneracji
a za "oryginał" to trzeba dac min 6 stowek. Mozliwe to ???

A jesli faktycznie po regeneracji to na czym to niby mialoby polegac
- na moje oko nic nie widac, a jedyne co przychodzi mi do glowy to ew.
moglaby byc wymieniana srodkowa czesc sprezyna docisk ?
w kazdym badz razie mam fakture i nadzieje ze wszystko bedzie OK

Pozdrawiam

LUK z tego co wiem, zajmuje się tylko regeneracją, ale robi to bardzo dobrze. Jednak jak masz różnicę 100 zł w stos do oryginału to nie wiem nad czym Ty się zastanawiasz... Zrób raz a porządnie, bo zwalanie skrzyni jest chyba bardziej kosztowne niż 100 zł...

Sprzeglo niby nowe a po regeneracji ?