Sprzeglo, slady

Data: 2011-04-08 03:06:02
Autor: Tmek
Sprzeglo, slady
Witam.

O czym moze swiadczyc taki wyglad docisku sprzegla i czy moze tak byc czy cos trzeba robic?
Nierownosci - lekko wyczuwalne. Tarcza sprzegla w dobrym stanie, nie spalona, okladziny grube.

http://images45.fotosik.pl/787/c706de263eeb288e.jpg

pzdro
Tmek

Data: 2011-04-08 07:12:39
Autor: Agent
Sprzeglo, slady

Użytkownik "Tmek" <Tmek@dom.ek> napisał w wiadomości news:4d9e5f70$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wygląda jakby wydarło cząstki materiału. Jeśli nie było silnego przegrzania to wygląda na kiepski materiał.

Data: 2011-04-08 12:06:00
Autor: Tmek
Sprzeglo, slady

Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w
wiadomości news:inm5g9$fmv$1news.onet.pl
> [...]
Wygląda jakby wydarło cząstki materiału. Jeśli nie było
silnego przegrzania to wygląda na kiepski materiał.

Kiepski raczj nie powinen byc, sprzeglo firmowo fabryczne.

Tmek

Data: 2011-04-08 12:11:14
Autor: Tmek
Sprzeglo, slady

> [...]
Wygląda jakby wydarło cząstki materiału. Jeśli nie było
silnego przegrzania to wygląda na kiepski materiał.

A i jeszcze jedno.
Pisze to wszystko bo mam wrazenie ze sprzeglo ma mala tolerancje poslizgu. Tzn chodzi o to, ze nie dziala w sposob 0-1, ale niewiele trzeba zeby bylo pelne polacznie. Mam wrazenie ze jest ktorki zakres dzialania w stanie poslizgu. (nie ma to nic wspolnego z wyskoscia ustawienia pedalu)
Oczywiscie mozna sie nauczyc tak jezdzic, ale jak nie wpasuje w obroty, to szczegolnie na 2 przy szybszej zmienie szarpnie.

pzdr
Tmek

Data: 2011-04-08 12:20:58
Autor: Olo
Sprzeglo, slady
On 2011-04-08 03:06, Tmek wrote:
Witam.

[...]

a pod palcami to to jakie jest?

Data: 2011-04-08 12:47:16
Autor: Tmek
Sprzeglo, slady

Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w
wiadomości news:inmnib$pbg$1news.onet.pl
On 2011-04-08 03:06, Tmek wrote:
> [...]
> czy moze tak byc czy cos trzeba robic?
> Nierownosci - lekko wyczuwalne. Tarcza sprzegla w
> dobrym stanie, nie spalona, okladziny grube.

Gladkie lekkie dolki. Wlasciwie ciemne to jest dlatego ze nie wyslizgane, czyli jest ponizej powierzchni przylegania okladzin.

Tmek

Data: 2011-04-08 16:46:24
Autor: Olo
Sprzeglo, slady

On 2011-04-08 03:06, Tmek wrote:
> [...]

Gladkie lekkie dolki. Wlasciwie ciemne to jest dlatego ze nie
wyslizgane, czyli jest ponizej powierzchni przylegania okladzin.

jakieś osłabienie materiału mi się wydaje, więc ja bym wymienił

Data: 2011-04-08 13:21:38
Autor: Sylwester Łazar
Sprzeglo, slady
O czym moze swiadczyc taki wyglad docisku sprzegla i czy moze tak byc czy
cos trzeba robic?
Jeśli kolega zamierza zamontować ten docisk z powrotem, to proponuję chociaż
zeszlifować te wgłębienia.
Kątówka z tarczą ścierną 100 i osełką wyrównać.

Sylwester Łazar
http://www.alpro.pl
i projektowania PCB

Data: 2011-04-08 16:17:39
Autor: Tmek
Sprzeglo, slady

Użytkownik "Sylwester Łazar" <info@alpro.pl> napisał w
wiadomości news:inmrc2$6kg$1mx1.internetia.pl
> [...]
to proponuję chociaż zeszlifować te wgłębienia.
Kątówka z tarczą ścierną 100 i osełką wyrównać.

Ciachajac recznie wiecej bym zrobil szkod niz pozytku.

Tmek

Data: 2011-04-09 14:26:28
Autor: Sylwester Łazar
Sprzeglo, slady
Ciachajac recznie wiecej bym zrobil szkod niz pozytku.

Tmek
Raczej nie - po tym co widać.
Trzeba by się nieźle starać, aby papierem ściernym zniszczyć to co jest na
tym zdjęciu.
Miałem na myśli taka tarczę z listkami papieru ściernego.
Osełka oczywiście prosyopadłościenna, a nie taka jak do ostrzenia kosy.
Właśnie po to, aby ewentualne górki skasować.
Do kupienia w sklepie z narzędziami.
Razem 10 zł
S.

Data: 2011-04-09 18:42:33