Sprzeglo, slady

Data: 2011-04-08 07:12:39
Autor: Agent
Sprzeglo, slady

Użytkownik "Tmek" <Tmek@dom.ek> napisał w wiadomości news:4d9e5f70$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
Witam.

O czym moze swiadczyc taki wyglad docisku sprzegla i czy moze tak byc czy cos trzeba robic?
Nierownosci - lekko wyczuwalne. Tarcza sprzegla w dobrym stanie, nie spalona, okladziny grube.

http://images45.fotosik.pl/787/c706de263eeb288e.jpg

Wygląda jakby wydarło cząstki materiału. Jeśli nie było silnego przegrzania to wygląda na kiepski materiał.

Data: 2011-04-08 12:06:00
Autor: Tmek
Sprzeglo, slady

Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w
wiadomości news:inm5g9$fmv$1news.onet.pl
> [...]
Wygląda jakby wydarło cząstki materiału. Jeśli nie było
silnego przegrzania to wygląda na kiepski materiał.

Kiepski raczj nie powinen byc, sprzeglo firmowo fabryczne.

Tmek

Data: 2011-04-08 12:11:14
Autor: Tmek
Sprzeglo, slady

> [...]
Wygląda jakby wydarło cząstki materiału. Jeśli nie było
silnego przegrzania to wygląda na kiepski materiał.

A i jeszcze jedno.
Pisze to wszystko bo mam wrazenie ze sprzeglo ma mala tolerancje poslizgu. Tzn chodzi o to, ze nie dziala w sposob 0-1, ale niewiele trzeba zeby bylo pelne polacznie. Mam wrazenie ze jest ktorki zakres dzialania w stanie poslizgu. (nie ma to nic wspolnego z wyskoscia ustawienia pedalu)
Oczywiscie mozna sie nauczyc tak jezdzic, ale jak nie wpasuje w obroty, to szczegolnie na 2 przy szybszej zmienie szarpnie.

pzdr
Tmek

Sprzeglo, slady