Sprzeglo, slady

Data: 2011-04-08 12:20:58
Autor: Olo
Sprzeglo, slady
On 2011-04-08 03:06, Tmek wrote:
Witam.

O czym moze swiadczyc taki wyglad docisku sprzegla i czy moze tak byc
czy cos trzeba robic?
Nierownosci - lekko wyczuwalne. Tarcza sprzegla w dobrym stanie, nie
spalona, okladziny grube.

http://images45.fotosik.pl/787/c706de263eeb288e.jpg

pzdro
Tmek

a pod palcami to to jakie jest?

Data: 2011-04-08 12:47:16
Autor: Tmek
Sprzeglo, slady

Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w
wiadomości news:inmnib$pbg$1news.onet.pl
On 2011-04-08 03:06, Tmek wrote:
> [...]
> czy moze tak byc czy cos trzeba robic?
> Nierownosci - lekko wyczuwalne. Tarcza sprzegla w
> dobrym stanie, nie spalona, okladziny grube.

Gladkie lekkie dolki. Wlasciwie ciemne to jest dlatego ze nie wyslizgane, czyli jest ponizej powierzchni przylegania okladzin.

Tmek

Data: 2011-04-08 16:46:24
Autor: Olo
Sprzeglo, slady

On 2011-04-08 03:06, Tmek wrote:
> [...]

Gladkie lekkie dolki. Wlasciwie ciemne to jest dlatego ze nie
wyslizgane, czyli jest ponizej powierzchni przylegania okladzin.

jakieś osłabienie materiału mi się wydaje, więc ja bym wymienił

Sprzeglo, slady