Sprzeglo, slady

Data: 2011-04-08 13:21:38
Autor: Sylwester Łazar
Sprzeglo, slady
O czym moze swiadczyc taki wyglad docisku sprzegla i czy moze tak byc czy
cos trzeba robic?
Jeśli kolega zamierza zamontować ten docisk z powrotem, to proponuję chociaż
zeszlifować te wgłębienia.
Kątówka z tarczą ścierną 100 i osełką wyrównać.

Sylwester Łazar
http://www.alpro.pl
i projektowania PCB

Data: 2011-04-08 16:17:39
Autor: Tmek
Sprzeglo, slady

Użytkownik "Sylwester Łazar" <info@alpro.pl> napisał w
wiadomości news:inmrc2$6kg$1mx1.internetia.pl
> [...]
to proponuję chociaż zeszlifować te wgłębienia.
Kątówka z tarczą ścierną 100 i osełką wyrównać.

Ciachajac recznie wiecej bym zrobil szkod niz pozytku.

Tmek

Data: 2011-04-09 14:26:28
Autor: Sylwester Łazar
Sprzeglo, slady
Ciachajac recznie wiecej bym zrobil szkod niz pozytku.

Tmek
Raczej nie - po tym co widać.
Trzeba by się nieźle starać, aby papierem ściernym zniszczyć to co jest na
tym zdjęciu.
Miałem na myśli taka tarczę z listkami papieru ściernego.
Osełka oczywiście prosyopadłościenna, a nie taka jak do ostrzenia kosy.
Właśnie po to, aby ewentualne górki skasować.
Do kupienia w sklepie z narzędziami.
Razem 10 zł
S.

Sprzeglo, slady