Sprzeglo wymienione, ale dalej muli

Data: 2011-06-21 20:02:56
Autor: Mikołaj Jopczyński
Sprzeglo wymienione, ale dalej muli
Witajcie,

Wymienione sprzeglo - jest lepiej - ale dalej jest tak, ze nie czuc w ogole mocy pojazdu (ztec 16v).

Co dalej sprawdzic, wymienic by bylo lepiej?

Tak jak wczesniej, nie kopci, nie szarpie. Silniczek krokowy przeczyszczony, przewody sprawdzone, takze niskie obroty tez juz w normie.

Objaw wystepuje zarowno na gazie jak i benzynie. Nie ma problemow z rozpedzeniem do vmax - ale trwa to dluuuuuugo.

--
Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 | www.tychy-online.pl

Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

Data: 2011-06-21 20:09:23
Autor: Mikołaj Jopczyński
W dniu 2011-06-21 20:02, Mikołaj Jopczyński pisze:
[...]

P.S.
Slaba klima byla spowodowana polowa czynnika w zbiorniku (uwalony jeden z zaworow) :)

Data: 2011-06-21 20:14:45
Autor: cef
Mikołaj Jopczyński wrote:

Wymienione sprzeglo - jest lepiej - ale dalej jest tak, ze nie czuc w
ogole mocy pojazdu (ztec 16v).

Eskorcikowi to nic nie pomoże.
A pewnie  jest fioletowy  i do tego  kombi? :-)

Data: 2011-06-21 21:21:07
Autor: Mikołaj Jopczyński
W dniu 2011-06-21 20:14, cef pisze:
Mikołaj Jopczyński wrote:

Wymienione sprzeglo - jest lepiej - ale dalej jest tak, ze nie czuc w
ogole mocy pojazdu (ztec 16v).

Eskorcikowi to nic nie pomoże.
A pewnie jest fioletowy i do tego kombi? :-)

Kombi, w ogyginale jakos kolo wisni stal, teraz jest ciemny granat :P

Data: 2011-06-21 21:58:58
Autor: cef
Mikołaj Jopczyński wrote:

Eskorcikowi to nic nie pomoże.
A pewnie jest fioletowy i do tego kombi? :-)

Kombi, w ogyginale jakos kolo wisni stal, teraz jest ciemny granat :P

:-)
Jeździłem sporo dwoma różnymi eskortami kombi,
w tym jeden zagazowany. Słaby silnik jak na tę budę, a już z ładunkiem
to tragedia. Tylko Ci się wydaje, że muli.
Nigdy po żadnej regulacji, diagnostyce nie był zbyt żwawy
czy to na gazie czy na benzynie. Ten typ tak ma.

Data: 2011-06-21 22:08:29
Autor: Mikołaj Jopczyński
W dniu 2011-06-21 21:58, cef pisze:
Mikołaj Jopczyński wrote:

[...]

Wiesz, moja madre ma tez ten sam motor tyle ze sedan i zap... jak wsciekly, takze nie sadze ze toto.

Data: 2011-06-21 22:19:08
Autor: cef
Mikołaj Jopczyński wrote:

Nigdy po żadnej regulacji, diagnostyce nie był zbyt żwawy
czy to na gazie czy na benzynie. Ten typ tak ma.

Wiesz, moja madre ma tez ten sam motor tyle ze sedan i zap... jak
wsciekly, takze nie sadze ze toto.

Może uszkodzili go w produkcjii? :-)
Normalnie ma byc mulić.

Data: 2011-06-21 22:16:28
Autor: Nex@pl
[...]

Wszystkie filtry powymieniane?

Data: 2011-06-24 18:14:25
Autor: PH
Sprzeglo wymienione, ale dalej muli
W dniu 2011-06-21 20:02, Miko³aj Jopczyñski pisze:
Witajcie,
Co dalej sprawdzic, wymienic by bylo lepiej?

Zmieniæ mechanika.

Data: 2011-06-25 07:04:56
Autor: Miko³aj Jopczyñski
W dniu 2011-06-24 18:14, PH pisze:
W dniu 2011-06-21 20:02, Miko³aj Jopczyñski pisze:
Witajcie,
Co dalej sprawdzic, wymienic by bylo lepiej?

Zmieniæ mechanika.

Zmieniony, ale testuje nowego chcac mu podsunac pomysly ;)

--
Miko³aj Jopczyñski, Tychy Online

Data: 2011-06-25 08:13:10
Autor: Maciek
[...]
Zresetowałeś kompa po tych wszystkich zabiegach?

Maciek

Data: 2011-06-25 13:17:02
Autor: Mikołaj Jopczyński
W dniu 2011-06-25 08:13, Maciek pisze:
[...]

Hm..... a tam jest jakis "komp"? Toz to starenki silnik ;)

Czyzbys sugerowal jakis tryb serwisowy?

Da sie go bez iface do fabryki przywrocic?

Data: 2011-06-25 15:32:14
Autor: Nex@pl
Sprzeglo wymienione, ale dalej muli
W mercedesie wystaczyło odłączyc akumulator, tutaj nei wiem.

Data: 2011-06-25 18:14:08
Autor: Mikołaj Jopczyński
W dniu 2011-06-25 15:32, Nex@pl pisze:
W mercedesie wystaczyło odłączyc akumulator, tutaj nei wiem.

Nie sadze, by odlaczenie akuma powodowalo wykasowanie bledow kompa?

Data: 2011-06-25 19:37:46
Autor: Nex@pl
W dniu 2011-06-25 18:14, Mikołaj Jopczyński pisze:
W dniu 2011-06-25 15:32, Nex@pl pisze:
W mercedesie wystaczyło odłączyc akumulator, tutaj nei wiem.

Nie sadze, by odlaczenie akuma powodowalo wykasowanie bledow kompa?

Nie powoduje wykasowanie błędów, ale zwykle reset sterownika, czy kompa jak kto woli. Jeżeli wszystko jest ok, to błędy będą zapisane, ale sterownik nie przejdzie w tryb awaryjny.

Oczywiście mówię to w oparciu o mercedesa, więc tu po prostu nie wiem, myślałem, że ktoś się zgłosi do tablicy :)

W każdym bądź razie, ja bym spróbował, chyba, że masz miliony kodów do wprowadzenia potem.

Data: 2011-06-25 22:49:18
Autor: Maciek
W dniu 2011-06-25 13:17, Mikołaj Jopczyński pisze:
Hm..... a tam jest jakis "komp"? Toz to starenki silnik ;)
Czyzbys sugerowal jakis tryb serwisowy?
Da sie go bez iface do fabryki przywrocic?
Odłączasz akumulator na ileś-tam minut. Sterownik traci ustawienia i
potem po podłączeniu zasilania i włączeniu silnika następuje coś w
rodzaju samo strojenia. Silnik musi popracować określony czas, sterownik
dobierze sobie parametry na podstawie wskazań czujników. Szczegółów
szukaj na forach posiadaczy Escortów.
Maciek

Sprzeglo wymienione, ale dalej muli