Sprzęło skrzypi

Data: 2009-06-03 01:22:04
Autor: olleo
Sprzęło skrzypi
A zajrzyj tam z bliska na pedal - moze jest tam jakas sprezyna, ktora
sie poluzowala/pekla? Mialem kiedys taki przypadek - pare dni sie
zastanawialem, co tak skrzypi, ale nie mialem czasu sie temu
przyjrzec, az pewnego dnia zanurkowalem pod kierownice i przezylem
zdziwienie.
--
Olleo

Data: 2009-06-03 10:36:31
Autor: Agent
Sprzelo skrzypi

Uzytkownik <olleo@tlen.pl> napisal w wiadomosci news:f31695b5-1f77-4647-80d1-c441cab3f89bx6g2000vbg.googlegroups.com...
[...]
Ale to nie skrzypi mi pedal. Jak auto stoi to jak wciskam i nic nie skrzypi. Pisk jest przy ruszaniu pod koniec tuz przed koncem poslizgu. Moze tarcza tak skrzypiec?

Data: 2009-06-03 11:02:47
Autor: kreska
Sprzelo skrzypi
Uzytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisal w wiadomosci news:h05cmi$5mo$1news.onet.pl...

Ale to nie skrzypi mi pedal. Jak auto stoi to jak wciskam i nic nie skrzypi. Pisk jest przy ruszaniu pod koniec tuz przed koncem poslizgu. Moze tarcza tak skrzypiec?

Hej.

Prawdopodobnie to sprezyny które sa w docisku sprzegla. Jesli auto na gwarancji to wymienia Ci sprzeglo, jesli po to jak czytalem, mozna kombinowac i wymienic sam docisk.
Mi na gwarancji wymienili sprzeglo w accordzie. Mialem podobny objaw.

Pozdrawiam,
Michal

Data: 2009-06-03 11:31:45
Autor: Agent
Sprzelo skrzypi

Użytkownik "kreska" <krasiczynski_!@_!o_!p_!._!pl> napisał w wiadomości news:h05e9s$af3$1news.onet.pl...
[...]

Samo skrzypienie aż tak mi nie dokucza zwłaszcza że nie wystepuje zawsze a przeważnie nie wiedzieć czau z rana, poza tym pod większym obciążeniem. Przy normalnym ruszaniu nie skrzypi. Chciałem wybadac co to może być ale chyba pojeżdźę aż się rozleci skoro działa już 2 lata i poza skrzypieniem spoko :) Martwię sie tylko żeby nie nastąpiło to 1500 km od domu bo tyle mam zamiar zrobic w wakacje. No ale "my ze szwagrem nie takie rzeczy" więc bedzie problem - będzie rada :)

Data: 2009-06-03 12:42:05
Autor: kreska
Sprzelo skrzypi
Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:h05fu3$f6s$1news.onet.pl...

[...]

U mnie problem zaczął się pojawiać przy ok 15k km, ale nie udawało mi się go "zaprezentowac" w ASO. Dopiero przy 50k skrzypienie/piszczenie bylo juz na tyle czeste, ze w ASO uslyszeli, spisali protokol i po kilku dniach zaprosili mnie na wymiane kpl sprzegla. Teraz mam prawie 58k km i nie slychac nic niepokojacego ze sprzegla, w koncu jest calkiem jeszcze nowe ;-)

Pozdrawiam,
Michal

Data: 2009-06-03 13:19:20
Autor: Agent
Sprzelo skrzypi

Użytkownik "kreska" <krasiczynski_!@_!o_!p_!._!pl> napisał w wiadomości news:h05k42$rtf$1news.onet.pl...
[...]

No to ja bym już umiał zaprezentować - wystraczy żeby był krawężnik w pobliżu. Za to gwarancja auta już nie obejmuje :)

Data: 2009-06-04 10:50:52
Autor: lleksem
Sprzelo skrzypi
[...]
O to, to -- slizga sie. Czas juz na zmiane tarczy, a wiec i kompletu.

Tomek

Data: 2009-06-04 20:23:36
Autor: Agent
Sprzelo skrzypi

Użytkownik <lleksem@lleksem.com.pl> napisał w wiadomości news:4a27a685.126302329news.gazeta.pl...
> [...]
problem - będzie rada :)

O to, to -- slizga sie. Czas juz na zmiane tarczy, a wiec i kompletu.

Przecież pisałem że nic się nie slizga. Za takie rady dziękuję

Sprzęło skrzypi