Sprzęt AGD - uwagi

Data: 2009-11-26 17:41:55
Autor: Abecadło
Sprzęt AGD - uwagi
1. Okapy zawsze trochę hałasują, jeśli myślisz że będzie bezszelestny no ... to pewnie się pomylisz. Pomyśl jaki byłby głośny ten najgłośnieszy .

2. Mam Boscha, mam wyświatlacz (nie kosztował 150 zeta), ale jakoś nie siedzę nad pralką aż skończy. Przez 4 lata nie zdarzyło mi się wyczekiwać, szczególnie że blokada dzwi puszcza chyba coś po około 2 minutach.
Może dodawaj 5 min do podawanego czasu :-)

3. Nie wiem co to płyta sensoryczna. Brzmi super, na pewno nie potrafisz docenic jej walorów ;-)

Sprzęt AGD - uwagi