Sprzęt AGD - uwagi

Data: 2009-12-05 19:46:51
Autor: Maciej S.
Sprzęt AGD - uwagi

1) Kupiłem najcichszy okap - i tak jest głośny (przynajmniej jak dla
mnie)

Po prostu go nie włączaj. Będzie cicho. Ruch powietrza zawsze tworzy fale dzwiękowe, fizyki nie przeskoczysz.

2) Kupiłem pralke Bosch z wyświetlaczem żeby wiedzieć kiedy sie kończy
pranie, wiele razy mi sie zdarzyło że  nagle z 1 minuty robi sie 2,3,5
minuty- wkurzające jak cholera- czeka sie jak głupi (w whirpoll jak
miało sie kończy za 2 minuty to sie konczyło). Po cholere wyświetlacz
skoro i tak nie jest wiarygodny - ekstra 150 zł.

Witamy w sprzęcie z Fuzzy Logic.
Zawzse tak będzie, chcesz mieć dokładnie czas, to kup Franię - wyłączysz kiedy ci będzie pasowało.
To tylko nieskomplikowany automat.

3)I mój hit płyta ceramiczna ze sterowaniem sensorycznym.
W poprzednim mieszkaniu miałem ze zwykłym sterowaniem(kurki ma dole) i
tesknie za nią.

Z tym się w 100% zgadzam. W wersji sensorów na dole płyty to pomyłka. Wyjście - płyty ceramiczne sensoryczne które mają sensory z boku. Albo kurki.
Zaleta - łatwo dbać o czystość.

MS

Sprzęt AGD - uwagi