Sprzęt do FLV - jaki?

Data: 2012-08-17 15:07:11
Autor: Robert Winkler
Sprzęt do FLV - jaki?
Proszę o radę.
Jaki tani, przenośny sprzęt do odtwarzania
filmików FLV ściągniętych z Internetu kupić?
Są to głównie lekcje jęz. obcych z YouTube.

Witaj,
Ja używam w podobnym celu tabletu ICONIA TAB A100 od Acera.
Ekran 7" z rozdzielczością 1024 na 600,
dwa głośniki, wyjście słuchawkowe i słuchawki w zestawie,
procesor Tegra 2 (1 GHz),
ma wystarczającą moc obliczeniową
aby płynnie odtwarzać filmy w youtube,
pewnie dlatego że nvidia dobrze przygotowała układ graficzny w tym procesorze.
Od razu możesz uaktualnić też Androida wersje 4.0
a z Google Play pobrać jakiś dobry program do odtwarzanie filmów
i wyświetlania ebooków.
Gorzej z PDFami, tutaj przydało by się 10" i 1280x800
ale za 1000 zł takiego chyba nie kupisz, a A100 już tak.
__
Robert

Data: 2012-08-17 16:19:26
Autor: Adamus
Sprzęt do FLV - jaki?
[...]

Dzięki.

Nie wiem czy się dobrze rozumiemy. Piszesz bowiem
aby płynnie odtwarzać filmy w youtube,
Czy to oznacza, że oglądasz takie filmiki on-line?

Mnie chodziło o ściąganie takich filmików na komputer
i przenoszenie na urządzenie, o które pytam, żeby móc
je oglądać off-line, na przykład w autobusie.

Pozdrawiam
Adamus

Data: 2012-08-17 18:03:30
Autor: Robert Winkler
Sprzęt do FLV - jaki?
[...]

Obecnie oglądam online,
FLV bezpośrednio w przeglądarce
za pomocą wbudowanego w system Flasha
ale wcześniej sciągałem serial w postaci plików avi (divx) lub mp4 (x264)
i ani razu nie miałem problemów z wydajnością odtwarzacza,
MX Video Player poprostu działał.
__
Pozdrawiam
Robert

Data: 2012-08-17 18:25:02
Autor: Adamus
Sprzęt do FLV - jaki?
[...]

Napisz proszę jeszcze ile waży Twój tablet z i bez baterii
oraz ile wytrzymuje w pełni naładowana bateria przy
oglądaniu takich filmów on-line i off-line.

Pozdrawiam
Adamus

Data: 2012-08-19 23:40:05
Autor: maX
Sprzęt do FLV - jaki?

Użytkownik "Robert Winkler" <noone@nowhere.org> napisał w wiadomości news:k0lfmf$bg2$1inews.gazeta.pl...
ma wystarczającą moc obliczeniową
aby płynnie odtwarzać filmy w youtube,
pewnie dlatego że nvidia dobrze przygotowała układ graficzny w tym procesorze.

Już odtwarzanie blu-ray nie było żadnym problemem (w stacjonarnych kompach) dla 5-letniego, low-endowego Geforce 8400 (i to przy jednordzeniowym procesorze low-end). A niskorozdzielczościowe flvałki z youtube mają wielokrotnie mniejsze wymagania obliczeniowe niż filmy HD blu-ray.

Sprzęt do FLV - jaki?