Sprzęt do chłostania - jaki wybór

Data: 2010-11-12 10:20:09
Autor: Hokan Ashir
Sprzęt do chłostania - jaki wybór

Użytkownik "Lukki" <bizzarWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.00000480.4cdaf4f9newsgate.onet.pl...

Co kupić - poproszę o porady :) Mogę wydać jakieś konkretniejsze (jak mi się wydaje)
pieniądze, choć wiadomo - im mniej tym lepiej.

Koniecznie podaj widełki budżetowe bo bez tego trudno coś doradzać. Co osoba to inna definicja "konkretnej kwoty", więc trzeba by wiedzieć w jakim zakresie się poruszamy :).

Pozdrawiam
HA

Data: 2010-11-12 10:25:52
Autor: Lukki
Sprzêt do ch³ostania - jaki wybór

U&#191;ytkownik "Lukki" <bizzarWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisa&#179; w wiadomoci news:0ef8.00000480.4cdaf4f9newsgate.onet.pl...

> Co kupi&#230; - poprosz&#234; o porady :) Mog&#234; wyda&#230; jakie konkretniejsze (jak mi > si&#234; wydaje)
> pieni&#177;dze, cho&#230; wiadomo - im mniej tym lepiej.

Koniecznie podaj wide&#179;ki bud&#191;etowe bo bez tego trudno co doradza&#230;. Co osoba to inna definicja "konkretnej kwoty", wi&#234;c trzeba by wiedzie&#230; w jakim zakresie si&#234; poruszamy :).

Pozdrawiam
HA

Budżet na sam rower (bez ciuchów, lamp, etc.) to max 4 tys.

Data: 2010-11-12 13:22:38
Autor: ...::QRT::...
Sprzêt do ch³ostania - jaki wybór
Dnia Fri, 12 Nov 2010 10:25:52 +0100, Lukki napisaů(a):

Budýet na sam rower (bez ciuchów, lamp, etc.) to max 4 tys.

luz. Przede wszystkim jak ci juý radzono mocne koůa. To trzeba by robiă na
zamówienie. Jako ze to rower ĽtreningowyĄ nie musi byă jakiú extra lekki
wiec osprzćt na poziomie alivio/deore IMO bedzie ok. Nie ma sensu
inwestowaă w nic lepszego bo bedzie lýejsze a nie wytrzymalsze. Widelec
sztywny po půaskim da rade a problem z wyborem czegoú odpowiednio sztywnego
i mocnego odpadnie. Tyle ze takiego gotowca to raczej nie kupisz - jak masz jakiú warsztat co
potrafi skůadaă dobre koůa to warto sie tam udaă. Problem w tym ze takich
miejsc jest bardzo maůo a koůodzieje w ĽnormalnychĄ warsztatach owszem
zapleúă potrafiŕ ale ýaden wypas to to nie bćdzie. Kup poprostu jakiegoú sprzćta za 2k (w Decathlonie czy innego Krossa) a jak
stwierdzisz ze potrzeby Ci np lepszy widelec czy hamulce to wymienisz.

Data: 2010-11-15 12:54:03
Autor: 666
Sprzet do chlostania - jaki wybór
Z jakiego miasta/województwa jesteś?