Sprzęt do chłostania - jaki wybór

Data: 2010-11-19 02:11:50
Autor: Ryszard Mikke
Sprzęt do chłostania - jaki wybór
Lukki <bizzarWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
Witam,

mam prośbę o pomoc w wyborze sprzętu - a ostatni raz rowerami aktywnie intereso
wałem się w liceum - czyli ze 20 lat temu ;)

Próbowałem się coś zorientować, ale rozrzut cen i technologii mnie powala. Wizy
ta w warszawskich sklepach spowodowała, że wróciłem z propozycjami od kilku do kilku
nastu tys pln. Na dodatek mam wrażenie, że chciano mi sprzedać coś co akurat jest na skle
pie, a nie to co mi potrzeba (choć mogę się mylić).

Chcę wrócić do intensywnej jazdy, bo bieganie mi się znudziło. Co drugi dzień 4
0 do 50 km po lesie, po ubitych ścieżkach leśnych (płasko). Na wysokich obrotach, bez odpu
szczania. Start już na dniach, więc cała jesień, zima i wiosna.

Sprzęt powinien być w pancerny, żeby jazdę po błocie i śniegu znieść. Jazda będ
zie po 22, więc zgróbne czyszczenie raczej raz na tydzień przy weekendzie. No i powinien w
ytrzymać więcej niż rok (jeśli chodzi o najdroższe elementy ;) choć liczę się z tym, że przy takiej eksploatacji będzie wymagał pewnych nakładów. Nie będę go wykorzystywał w innyc
h celach - do jazd z dziećmi rower już mam :) więc nie musi być ani lanserski, ani modny
, ani topowej marki. Jestem duży (~190) i ciężki (~113kg).

Co kupić - poproszę o porady :) Mogę wydać jakieś konkretniejsze (jak mi się wy
daje) pieniądze, choć wiadomo - im mniej tym lepiej.

Będę wdzięczny za pomoc

Całą zimę, po 22... To ja bym dynamopiastę wziął i odpowiednie światełko, np.
Cyo. Baterie Ci będą marznąć.
Z drugiej strony - jeden zapasowy komplet baterii powinien Ci wystarczyć, a
dynamopiasta jest trochę słabsza od zwykłej. I znacznie cięższa.

Już ktos pisał - sztywny widelec.

Wymiary masz mniej więcej moje, czyli rama 23" (Jak Gary Fisher, czy inna
obniżana trochę, to ewentualnie 21" - GF większych nie robi, a długie to jak
normalne 23").

Ja sobie zmontowałem takie coś:
http://www.bikestats.pl/rowery/Zimowka_1409_3467.html i było przymałe, dopóki
dłuższej (do przodu) fajki nie wykombinowałem, teraz jest OK.

Z tym że ja to raczej przez miasto (stąd paranoja na punkcie soli ;) ) krócej
i codziennie.

rmikke

Data: 2010-11-23 16:09:06
Autor: ąćęłńóśźż
Sprzęt do chłostania - jaki wybór
Eee tam, mam 22,5'' ;-))

-- -- -

Data: 2010-11-23 19:25:27
Autor: Ryszard Mikke
Sprzęt do chłostania - jaki wybór
ąćęłńóśźż <antyspam@interia.pl> napisał(a):
Eee tam, mam 22,5'' ;-))

-- -- -

| 21" - GF większych nie robi

Tako rzekł dystrybutor, kiedy wymieniałem ramę i uwierzyłem na słowo.

Być może dotyczy to tylko ram z geometrią Genesis.

rmikke

--

Sprzęt do chłostania - jaki wybór