"Sprzęt" do rozkręcenia drukarki HP.

Data: 2009-12-28 07:00:34
Autor: XWindowsMen
"Sprzęt" do rozkręcenia drukarki HP.
Witam.
Jak fachowo nazywa się śrubokręt którym rozkręce drukarkę HP 5510!?
Śrubki niczego mi nie przypominają :/ Z góry dziękuję za odpowiedź i
pozdrawiam.

P.S.
Jakby ktoś "miał" service-manula do tego sprzętu... za namiary z góry
dzięki :)

Data: 2009-12-28 16:05:14
Autor: Gamariel
"Sprzęt" do rozkręcenia drukarki HP.
Jesli chodzi Ci o ulubione srubeczki firmy HP, w ksztalcie gwiazdki to zwie sie to Torx o literze kodowej T, np T10 czyli rozmiar 10tka. Moj hp3820 tez ma torxy.... podobno to standard jesli chodzi o HP.

Data: 2009-12-28 23:18:17
Autor: de Fresz
On 2009-12-28 16:05:14 +0100, "Gamariel" <gamariel@poczta.onet.pl> said:

Jesli chodzi Ci o ulubione srubeczki firmy HP, w ksztalcie gwiazdki to zwie sie to Torx o literze kodowej T, np T10 czyli rozmiar 10tka. Moj hp3820 tez ma torxy.... podobno to standard jesli chodzi o HP.

Nie tylko w HP, parę innych firm też je stosuje - czasem wszędzie, czasem tylko w niektórych miejscach. Zresztą torxy to nie żadne wydziwianie tylko standard (oprócz elektroniki również w motoryzacji), acz mało powszechny. Do kupienia w co lepszych narzędziowych (w marketach pokroju Praktikera może nie być lub tylko w jakimś gównianym zestawie).

de Fresz

Data: 2009-12-30 09:53:47
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "XWindowsMen" <xwindowsmen@gmail.com> napisał w wiadomości
Witam.
Jak fachowo nazywa się śrubokręt którym rozkręce drukarkę HP 5510!?
Śrubki niczego mi nie przypominają :/ Z góry dziękuję za odpowiedź i
pozdrawiam.

Śrubki to jeszcze "małe piwo"
Trzeba wiedzieć gdzie nacisnąć, jakim narzędziem, aby się otworzyło.
Rozbierałem dużo bardzo dziwnie "sięrozbierających" rzeczy,
ale HP nie udało mi sie rozebrać, aby czegoś nie ułamać
(oczywiście bez service-manuala)

P.S.
Jakby ktoś "miał" service-manula do tego sprzętu... za namiary z góry
dzięki :)

Tak to może pomóc

"Sprzęt" do rozkręcenia drukarki HP.