Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Sprzęt przekazany do naprawy gwaran cyjnej pod koniec gwarancji, kupiony na fir mę

Sprzęt przekazany do naprawy gwaran cyjnej pod koniec gwarancji, kupiony na fir mę

Data: 2009-05-14 23:13:40
Autor: animka
Sprzęt przekazany do naprawy gwaran cyjnej pod koniec gwarancji, kupiony na fir mę
Tony pisze:

Karty gwarancyjnej nie mam, była załączona do oddanego sprzętu, jednak jej
treść mogę zdobyć gdyby była taka potrzeba.

Kart gwarancyjnych to teraz raczej nie wydają, szczególnie do Fhlipsa wystarczy faktura zakupu.
Nie wiem jak w sklepie, w którym Ty kupowałeś, ale po skończeniu gwarancji powinna Ci się należeć rękojmia na rok lub dwa.
Zadzwoń do sewrisu tego swojego urządzenia i tam Ci powiedzą co masz robić.
Poza tym wskazane skontaktowanie się z Rzecznikiem Praw Konsumentów, gdzie otrzymasz pomoc w załatwieniu normalnie sprawy (nie na swój koszt).

Miałam ostatnio podobne przeboje ze swoją mniwieżą Philipsa, wysiadł w niej laser. W zawiązku z pomocą Philipsa na infolinii i w serwisie moja miniwieża pojechała do ekspertyzy do magazynu, odebrał kurier na koszt tego sklepu internetowego. Teraz przesłali podobno gdzieś do serwisu (ale nie chcą powidzieć którego. I tak się dowiem). Teraz czekam niecierpliwie aż mi odeślą moją miniwieżę z wymienionym laserem. Mam nadzieję, że nic nie sknocą, cały czas mam serce na ramieniu i czekam, czekam, czekam :-(

--
animka

Data: 2009-05-14 23:17:50
Autor: animka
Sprzęt przekazany do naprawy gwaran cyjnej pod koniec gwarancji, kupiony na fir mę
animka pisze:
Tony pisze:

Karty gwarancyjnej nie mam, była załączona do oddanego sprzętu, jednak jej
treść mogę zdobyć gdyby była taka potrzeba.

Kart gwarancyjnych to teraz raczej nie wydają, szczególnie do Fhlipsa

Sorry za pomyłkę: Philipsa miało być.

--
animka

Data: 2009-05-15 09:51:58
Autor: Krzysztof
Sprzęt przekazany do naprawy gwarancyjnej pod koniec gwarancji, kupiony na firm

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
Kart gwarancyjnych to teraz raczej nie wydają, szczególnie do Fhlipsa wystarczy faktura zakupu.
Nie wiem jak w sklepie, w którym Ty kupowałeś, ale po skończeniu gwarancji powinna Ci się należeć rękojmia na rok lub dwa.
Ale pierdolisz....dlatego jeszcze dluuugo poczekasz na te wieze - moze nawet do konca swiata.

K.

Data: 2009-05-15 12:47:25
Autor: Tony
Sprzęt przekazany do naprawy gwaran cyjnej pod koniec gwarancji, kupiony na fir mę
Dnia Thu, 14 May 2009 23:13:40 +0200, animka napisał(a):

Tony pisze:

Karty gwarancyjnej nie mam, była załączona do oddanego sprzętu, jednak jej
treść mogę zdobyć gdyby była taka potrzeba.

Kart gwarancyjnych to teraz raczej nie wydają, szczególnie do Fhlipsa wystarczy faktura zakupu.
Nie wiem jak w sklepie, w którym Ty kupowałeś, ale po skończeniu gwarancji powinna Ci się należeć rękojmia na rok lub dwa.
Zadzwoń do sewrisu tego swojego urządzenia i tam Ci powiedzą co masz robić.
Poza tym wskazane skontaktowanie się z Rzecznikiem Praw Konsumentów, gdzie otrzymasz pomoc w załatwieniu normalnie sprawy (nie na swój koszt).

Czy on lub UOKiK zajmą się sprawą w wypadku, gdy kupującym jest firma?
(podkreślałem to w wypowiedzi). Podejrzewam, że firm dotyczą inne przepisy,
firma nie ma praw konsumenta?

Pozdrawiam
Tony

Sprzęt przekazany do naprawy gwaran cyjnej pod koniec gwarancji, kupiony na fir mę

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona