Sprzezyna powietrzna feee - to jakis nowy trend?

Data: 2009-08-12 23:41:19
Autor: akara0
Sprzezyna powietrzna feee - to jakis nowy trend?
Uzytkownik "raviz" napisal
A jak oceniacie amory powietrzne? Czesto musiacie dopompowywac, serwisowac, klac itp?

ja tam nie narzekam na moje gran fondo. pompke podlaczam moze raz na miesiac, a i to bardziej z checi kontroli czy nic nie uszlo niz z potrzeby. model co prawda niezbyt zaawansowany i nie jest uzywany w trudnych warunkach (warszawa + okolice), ale jak dla mnie praktycznie bezobslugowy

Sprzezyna powietrzna feee - to jakis nowy trend?