Sprzezyna powietrzna feee - to jakis nowy trend?

Data: 2009-08-13 00:10:10
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Sprzezyna powietrzna feee - to jakis nowy trend?
Dnia 12.08.2009 22:34 użytkownik raviz napisał :
Witam W przedostatnim bB i w najnowszym rowniez jest info o niecheci coraz wiekszej liczby osob do amorow z powietrzem.

Robili jakieś badania?

Chodzi glownie o ich awaryjnosc. Podobno Mardzok wraca do korzeni i
chce wsadzac dobra stalowa sprezyne do srodka. Czy faktycznie pojwaia
sie taki trend?

Jeśli tylko marketoidzi stwierdzą, że powietrze jest be to możesz być
pewien, że zredukują rynek. Obecnie trendy są kreowane przez nich, a nie przez inżynierów i użytkowników.

A jak oceniacie amory powietrzne? Czesto musiacie dopompowywac, serwisowac, klac itp?

Z żadnego amortyzatora nie uchodzi mi powietrze. Dopompowuję bo lubię sobie przestawiać. ;-) Interwały serwisowe są identyczne jak dla sprężynowych widelców.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-08-13 02:53:45
Autor: pw
On 13 Sie, 00:10, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:
Dnia 12.08.2009 22:34 użytkownik raviz napisał :

> Witam W przedostatnim bB i w najnowszym rowniez jest info o niecheci
> coraz wiekszej liczby osob do amorow z powietrzem.

Robili jakieś badania?

Gazeta jest takim medium, ktore w znacznej czesci wyznacza trendy. Nie
musza robic badan, zeby pisac w ten sposob. Wystarczy, ze pismak uwaza
sie za eksperta, a to co my o jego experckich tekstach sadzimy to inna
bajka.

> [...]

Jeśli tylko marketoidzi stwierdzą, że powietrze jest be to możesz być
pewien, że zredukują rynek. Obecnie trendy są kreowane przez nich, a nie

Amory powietrzne staja sie coraz bardziej skomplikowane i drogie w
produkcji i utrzymaniu. Wzrost komplikacji i kosztow coraz slabiej
przeklada sie na wzrost jakosci. Wyjsciem jest dopracowywanie innych
technologii - wraca sprezyna.

Pozdro,
pw

Data: 2009-08-13 14:53:08
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 13.08.2009 11:53 użytkownik pw napisał :
[...]

O jakim wzroście komplikacji mówisz? Na przykładzie Rock Shox - co zmieniło się w Dual Air na przestrzeni 10 lat? Jeśli mówimy o komplikacji, to na pewno nie o powietrzu, jako o medium ściskanym, raczej o systemach tłumienia. Koszty produkcji też pewnie spadły, chociażby z racji tego, że kiedyś amory powietrzne to była tylko wysoka półka, teraz już wielkoseryjna średnia, a może nawet coś z niskiej się znajdzie. Utrzymanie? Koszty wzrosły pewnie z kosztami olejów. ;-) Jedyne z czym się zgodzę to spadek jakości, a w zasadzie trwałości. Tyle, że przyczyny są inne, po prostu jest już taka współczesna marketingowa choroba, że nikomu się nie opłaca robić trwałego sprzętu.