Sprzezyna powietrzna feee - to jakis nowy trend?

Data: 2009-08-13 07:12:56
Autor: kml
Sprzezyna powietrzna feee - to jakis nowy trend?

Uzytkownik "raviz" <ravizusunto@vp.pl> napisal w wiadomosci news:h5v907$s97$1news.onet.pl...
Witam
W przedostatnim bB i w najnowszym rowniez jest info o niecheci coraz wiekszej liczby osob do amorow z powietrzem. Chodzi glownie o ich awaryjnosc. Podobno Mardzok wraca do korzeni i chce wsadzac dobra stalowa sprezyne do srodka. Czy faktycznie pojwaia sie taki trend? A jak oceniacie amory powietrzne? Czesto musiacie dopompowywac, serwisowac, klac itp?

Jest dokladnie tak jak z kazdym sprzetem: jezeli przestrzegasz tego co zaleca producent i serwisujesz reguralnie to nic zlego sie nie dzieje - jezeli masz pecha to zawsze wszystko sie posypie w najgorszym momencie. Pompki tez sa tanie wiec ten aspekt przestal byc problemem. Ja juz w tej chwili wiem, ze nastepny damper bedzie powietrzny bez wzgledu na to co mi napisza w gazecie :)

kml
Last update 19/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Sprzezyna powietrzna feee - to jakis nowy trend?