Sprzymierzeńcy Putina?

Data: 2015-10-22 15:07:51
Autor: Mark Woydak
Sprzymierzeńcy Putina?
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości
# Jest oczywistą sprawą, że Kreml uważnie obserwuje sytuację polityczną w
Polsce i nie jest mu obojętne, kto wygra niedzielne wybory. Pewnie różne
mogą być w tej sprawie opinie, ale ja nie mam wątpliwości, że Władimir
Putin otworzyłby dobrego szampana w razie wygranej Prawa i Sprawiedliwości.

--

Ależ oczywiście! Putinowi jest potrzebna zadyma w Polsce. Dlatego m.in.
wycofuje siÄ™ powoli z Ukrainy.

Mark Woydak

--

Sprzymierzeńcy Putina?