Spuchla bateria

Data: 2014-07-21 19:21:14
Autor: G Nowak
Spuchla bateria
W Nokii 5800. Byla tam od nowisci. Dzisiaj telefon upadl, wtedy zauwazlem ze bateria ledwo sie mieci. Nie nosze go kieszeni ani nie laduje przy lozku. Bac sie, czy jescze moge uzywac? ;-)

--
Pozdr

Data: 2014-07-21 20:26:17
Autor: Pszemol
Spuchla bateria
G Nowak <gnowak200@caledonian.ac.uk> wrote:
W Nokii 5800. Byla tam od nowisci. Dzisiaj telefon upadl, wtedy zauwazlem
ze bateria ledwo sie mieci. Nie nosze go kieszeni ani nie laduje przy
lozku. Bac sie, czy jescze moge uzywac? ;-)

A czemu nie kupisz sobie nowej?
Na eBay znajdziesz je bardzo tanio i nie bedziesz miec takich zmartwień.
Ja kupiłem tam baterie do swojej XpressMusic i jestem zadowolony.
Kupiłem oryginalną, w szarym kolorze z hologramem na nalepce.

Data: 2014-07-22 22:41:42
Autor: G Nowak
Spuchla bateria
On 21/07/2014 21:26, Pszemol wrote:
[...]

Kupiłem oryginaln±, w szarym kolorze z hologramem na nalepce.

Bo nie korzystam z tego telefnu na codzien. Zwykle raz na rok przy okazji wizyty za granica trzymam tam swoja karte, w normalnym telefonie lokalny SIM (nju mobile) z pakietem internetowym. Moze przez nastepne 2 lata nie bede potrzebowal a to dluzej niz zywotnosc niektorych podrabianych baterii ;-)

--
Pozdr

Data: 2014-07-24 15:45:07
Autor: Pszemol
Spuchla bateria
[...]

Nie osłabiaj mnie, bo cena nowej baterii do Twojego telefonu jest tak
niska, ĹĽe szkoda czasu na tÄ… dyskusjÄ™:

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=161331979540

BL5J BL-5J 1320mAh Battery For Nokia N900 5800 5230 5233 5232 5235 X6 C3 X1
5238

Data: 2014-07-24 18:43:59
Autor: Trybun
Spuchla bateria
W dniu 2014-07-21 20:21, G Nowak pisze:
W Nokii 5800. Byla tam od nowisci. Dzisiaj telefon upadl, wtedy zauwazlem ze bateria ledwo sie mieci. Nie nosze go kieszeni ani nie laduje przy lozku. Bac sie, czy jescze moge uzywac? ;-)

Bać się, ale alternatywy dla używania chyba nie ma. Nowy oryginał, o ile dostaniesz, pewnie przekroczy warto¶ć sprzętu. A kupowanie jakiego¶ taniego zamiennika zupełnie mija się z celem..

Data: 2014-07-24 12:01:51
Autor: Pszemol
Spuchla bateria
"Trybun" <Ilich@jahu.com> wrote in message news:53d137c2$0$2141$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Robisz złe założenia - akcesoria do starego sprzętu jak jego Nokia
s± tanie, kupowane przeważnie na czystkach magazynowych na
wagę i odsprzedawane w detalu na eBay za groszę od sztuki...
Oryginały działaj±ce bardzo dobrze. Kupiłem taki w Chinach do
swojej starej Nokii jaki¶ czas temu i byłem bardzo zadowolony.
Podałem mu obok link do aukcji za 20zł z darmow± wysłyk± z Chin.
Gdyby nawet się okazała "wtopa" to ryzyko tych 20zł jest nieduże.

Data: 2014-07-24 19:16:57
Autor: J.F.
Spuchla bateria
Dnia Thu, 24 Jul 2014 12:01:51 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Moze w USA, u nas obawiam sie ze Nokia "trzyma linie" i zadnych
czystek nie robi.

A chinskie ... cholera wie jak to sie ma do "oryginalu".

swojej starej Nokii jaki¶ czas temu i byłem bardzo zadowolony.
Podałem mu obok link do aukcji za 20zł z darmow± wysłyk± z Chin.
Gdyby nawet się okazała "wtopa" to ryzyko tych 20zł jest nieduże.

Na allegro nawet taniej. Nawet jesli orginal to nie jest i dwoch lat
nie wytrzyma, to i tak zaden pieniadz ... ale jesli nie widac roznicy,
to po co przeplacac ? :-)

I kolega dobrze sie pyta:
a) czy to sie nadaje do uzytku ... ponoc jeszcze tak, ale warto
nadzorowac,
b) czy to nie wytrzyma dluzej niz chinska podroba :-)

J.

Data: 2014-07-25 00:02:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Spuchla bateria

"J.F." 1o3gapwxwbzba.l455jp5g3tre.dlg@40tude.net

A chinskie ... cholera wie jak to sie ma do "oryginalu".

Na chińskim odpowiedniku brak etykiety z napisem 'Made in USA'. ;)

Data: 2014-07-24 19:17:42
Autor: Trybun
Spuchla bateria
W dniu 2014-07-24 19:01, Pszemol pisze:
[...]

Być może, ale kiedy¶ chciałem kupić oryginaln± baterię do Nokii i o mało nie upadłem z wrażenia słysz±c cenę. Teraz do tych starych telefonów być może sa w przystępniejszych cenach.
  Z drugiej strony co to za bateria która kosztuje 20zł? Przecież na dobr± sprawę cos koło tego wynosi koszt samej przesyłki z Chin do Polski.. Ale jak piszesz - niewiele się ryzykuje.

Data: 2014-07-25 19:40:34
Autor: Pszemol
Spuchla bateria
Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:
> [...]
zauwazlem ze bateria ledwo sie mieci. Nie nosze go kieszeni ani nie

Bać się, ale alternatywy dla używania chyba nie ma. Nowy oryginał, o >>
ile dostaniesz, pewnie przekroczy wartość sprzętu. A kupowanie >>
jakiegoś taniego zamiennika zupełnie mija się z celem..

Robisz złe założenia - akcesoria do starego sprzętu jak jego Nokia
sÄ… tanie, kupowane przewaĹĽnie na czystkach magazynowych na
wagÄ™ i odsprzedawane w detalu na eBay za groszÄ™ od sztuki...
Oryginały działające bardzo dobrze. Kupiłem taki w Chinach do
swojej starej Nokii jakiś czas temu i byłem bardzo zadowolony.
Podałem mu obok link do aukcji za 20zł z darmową wysłyką z Chin.
Gdyby nawet się okazała "wtopa" to ryzyko tych 20zł jest nieduże.

Być może, ale kiedyś chciałem kupić oryginalną baterię do Nokii i o mało
nie upadłem z wrażenia słysząc cenę. Teraz do tych starych telefonów być
może sa w przystępniejszych cenach.
 Z drugiej strony co to za bateria ktĂłra kosztuje 20zĹ‚? PrzecieĹĽ na dobrÄ…
sprawę cos koło tego wynosi koszt samej przesyłki z Chin do Polski.. Ale
jak piszesz - niewiele siÄ™ ryzykuje.

Niedawno pytałem o ceny baterii do starego Samsunga w budce w Galerii -
27zl brutto.
To jest cena detaliczna produktu nieoryginalnego (zamiennik jawny, nie
"podrĂłba") ktory sie oplaca robic gdzies w Chinach i wysylac do Polski -
pewnie łańcuszek 10 pośredników sie z niego utrzymuje...
I to sie im opłaca bo przecież nie są akcją charytatywną.
W przypadku aukcji do ktorej podałem linka mamy sprzedaż bezpośrednią, z
pominięciem pewnie 7 z tych 10 pośredników.
To raz...

A dwa - eBay wynegocjowało niedawno z pocztą chinską niesymetryczne
(dzialające tylko w jedną stronę) upusty cen przesyłek do USA. Być może
majÄ… podobne umowy do Europy.

Niedawno kupiłem chinską lampę - z wysyłką zapłaciłem $60, nie pasowała mi
i chciałem odesłać sprzedawcy... Najtańsza opcja paczki do Chin
kosztowałaby mnie $47 zakładając ze mam własne opakowanie.

Kupiłem też zestaw 4 śrubek specjalnych do dysku twardego w laptopie Apple
- w Hong Kongu kupione przez eBay - $1.99 z wliczoną wysyłką. Inny zakup:
zestaw 65 kabelków do płytek uniwersalnych z Chin na eBay- $1.56 z wliczoną
wysyłką.
Dla porównania.... Zwykły list do Polski z USA kosztuje ponad dolara, chyba
1.15 - przesyłka w drugą stronę musi kosztować dużo, dużo mniej aby miało
sens siedzieć w Chinach, przyjmować zapłatę obcokrajowa karta kredytowa,
placic prowizje paypalowi, ebayowi i kupowac koperty, znaczki i zarobic
kase na drucikach za 1.56 lub śrubkach za $1.99.
Te baterie po prostu w Chinach niewiele kosztuja a cena detaliczna w Waszym
miescie nie ma ĹĽadnego zwiÄ…zku z kosztem produkcji...

Data: 2014-07-25 19:41:05
Autor: Pszemol
Spuchla bateria

Data: 2014-07-25 22:43:48
Autor: J.F.
Spuchla bateria
Dnia Fri, 25 Jul 2014 19:41:05 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
[...]

"podróba") ktory sie oplaca robic gdzies w Chinach i wysylac do Polski -
pewnie łańcuszek 10 po¶redników sie z niego utrzymuje...
I to sie im opłaca bo przecież nie s± akcj± charytatywn±.
W przypadku aukcji do ktorej podałem linka mamy sprzedaż bezpo¶redni±, z
pominięciem pewnie 7 z tych 10 po¶redników.

Na Allegro masz pelno bateryjek, nawet tanszych (+ przesylka).
w roznych cenach, w tym i bardzo tanszych. I wcale nie prosto z Chin.
Takze to IMO ten w budce dorzuca duzo.

A dwa - eBay wynegocjowało niedawno z poczt± chinsk± niesymetryczne
(dzialaj±ce tylko w jedn± stronę) upusty cen przesyłek do USA. Być może
maj± podobne umowy do Europy.

Ciekawe ... czy to nie jest na zasadzie wzajemnosci, tzn poczta
krajowa bierze cala oplate, a wspolpracujaca zagraniczna nie dostaje
nic ... poza tym ze chinska poczta rozsyla ich paczki po kraju za
darmo ?
Wtedy latwo o upust ... ale to sie moze urwac przy duzej niesymetrii
:-)

Te baterie po prostu w Chinach niewiele kosztuja a cena detaliczna w Waszym
miescie nie ma żadnego zwi±zku z kosztem produkcji...

Ze masowo produkowane sa tanie, to jest jasne.
Ale nie jest jasne czy to dobre baterie, czy np odrzuty z produkcji
:-)

J.

Data: 2014-07-25 21:47:00
Autor: Pszemol
Spuchla bateria
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

18zl i troche cierpliwosc potrzebujesz aby to sprawdzic...
Ja kupilem taka sama i sie nie zawiodlem.
Badzmy wiekszymi optymistami: nie kazdy sprzedawca na eBay jest oszustem...

Data: 2014-07-26 11:07:30
Autor: J.F.
Spuchla bateria
Dnia Fri, 25 Jul 2014 21:47:00 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
[...]

Ale nie mam Nokii :-(
Chetnie kupie do semensa ME45, ale tam juz drogo :-)

Ja kupilem taka sama i sie nie zawiodlem.
Badzmy wiekszymi optymistami: nie kazdy sprzedawca na eBay jest oszustem...

a) im nizsza cena tym wieksza szansa,
b) "oryginalna Nokia" nie kosztuje 18zl, wiec szansa rosnie znacznie
c) ta cena jest w miare ok jak za "zwykla baterie"
d) ale Nokia miala baterie znakomite ! I tu roznica miedzy
"oryginalem" a zwykla moze byc znaczaca.

J.

Data: 2014-07-27 15:20:54
Autor: Pszemol
Spuchla bateria
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:11ofyhk3m5eoj.833uycehs4c9.dlg40tude.net...
[...]

Miej pretensje do siebie że kupujesz niepopularne telefony :-)

[...]

Co to znaczy "oryginalna bateria nie kosztuje 18zł"?
I co z tego wynika dla Ciebie?

To, że detali¶ci przyzwyczaili Cię że za markowy aku Nokii
trzeba zapłacić dużo więcej w sklepie nie znaczy wcale że
taki markowy produkt różni się czym¶ więcej niż nalepk±
od niemarkowego ani że jego wytworzenie kosztuje dużo
więcej niż niemarkowego...
Pomy¶l, gdyby koszt zrobienia takiej baterii był zbliżony do
jej ceny w detalu to raz: komu opłacałoby się tym handlować?
A dwa: ile musiałby kosztować telefon z tak± bateri±?

Data: 2014-07-28 00:56:46
Autor: J.F.
Spuchla bateria
Dnia Sun, 27 Jul 2014 15:20:54 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Jak kupowalem to byl dosc popularny :-P
I chyba nadal jest, biorac pod uwage ze bateryjki sa, mimo ze telefon
nie produkowany od ~12 lat. Tzn chyba juz nie jest popularny, bo
bateryjek zabraklo, ale tak 2-4 lata temu jeszcze byly dostepne :-)

[...]

50zl.

I co z tego wynika dla Ciebie?

Ze takie po 18 zl ... to chyba jednak nie jest oryginal.

[...]

Ale to patrz pkt d.

Nawiasem mowiac - w/w siemens baterie zuzywal dosc szybko, ok 2 lat.
I nie wiem - to norma na chinskie baterie, czy mial cos skopane w
ladowaniu.

Pomy¶l, gdyby koszt zrobienia takiej baterii był zbliżony do
jej ceny w detalu to raz: komu opłacałoby się tym handlować?

a) na tania chinszczyzne handel tez musi nalozyc narzut,
b) jak sie oplaca sprzedawac bateryjki po 10 zl, to nokia moze dac
11zl upustu dla detalisty.

A dwa: ile musiałby kosztować telefon z tak± bateri±?

Ale co - liczysz ze Nokia swoje bateryjki sprzedaje hurtem po 9 zl,
czy ze ich dostawca sprzedaje wszystkim chetnym ?

Czy ze to co kupisz to jest niemarkowy produkt tego samego producenta,
albo konkurencyjny, ale tak samo dobry ?
Ale tu nie mozesz na to liczyc, bo to z hologramem..

I wracamy do problemu - lepsza nowa bateryjka za 18zl, czy ta stara,
lekko spuchnieta :-)

J.

Data: 2014-07-29 21:50:42
Autor: Pszemol
Spuchla bateria
[...]
Miej pretensje do siebie ĹĽe kupujesz niepopularne telefony :-)

[...]

To, że detaliści przyzwyczaili Cię że za markowy aku Nokii
trzeba zapłacić dużo więcej w sklepie nie znaczy wcale że
taki markowy produkt różni się czymś więcej niż nalepką
od niemarkowego ani ĹĽe jego wytworzenie kosztuje duĹĽo
[...]

Pomyśl, gdyby koszt zrobienia takiej baterii był zbliżony do
[...]

A dwa: ile musiałby kosztować telefon z taką baterią?

Ale co - liczysz ze Nokia swoje bateryjki sprzedaje hurtem po 9 zl,
czy ze ich dostawca sprzedaje wszystkim chetnym ?

Licze na to, ze firma produkujaca dla Nokii po $1 za sztuke wyprodukowala
ich setki milionow. Nokia przestala je sprzedawac w swoim sklepie i ktos
kupil ich caly wagon i sprzedal w hurcie po $2 do kilkunastu roznych
magazynow ktore teraz konkuruja ze soba na allegro, ebayu, alibabie i
innych setkach roznych witryn.

Ceny detaliczne takich drobiazgow i czesci zamiennych maja czesto narzut
rzedu 700-1000% - to sie nie miesci w glowie.

[...]

Moim zdaniem lepsza nowa za 18zl bo to ze ona kosztuje 18 zl ***nic nam nie
mowi*** o jej jakosci.

Data: 2014-07-30 01:06:53
Autor: J.F.
Spuchla bateria
Dnia Tue, 29 Jul 2014 21:50:42 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
[...]

Moglo byc troche drozej.

ich setki milionow. Nokia przestala je sprzedawac w swoim sklepie i ktos

Zapewne Nokia stosownie wczesniej poinformowala ze wiecej nie chce.
Zapewne tez zamowila nowe typy - i trzeba bylo zwolnic hale.
Choc zmiany dostawcow sie zdarzaja.
Zapewne tez Nokia sobie w umowie zastrzegla ze nie beda sprzedawane
innym odbiorcom. Choc zmiany dostawcow sie zdarzaja :-)

Ceny detaliczne takich drobiazgow i czesci zamiennych maja czesto narzut
rzedu 700-1000% - to sie nie miesci w glowie.

Miesci, jak pomyslisz ile na tym mozna zarobic ... za 50gr to sie nie
oplaca paragonu wypisywac, wiec cena rosnie :-)

[...]

Ale Nokia kupowala naprawde dobre baterie - ta tez nie jest jeszcze
zepsuta :-)

J.

Data: 2014-07-29 18:26:35
Autor: Pszemol
Spuchla bateria
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:4sdgoosaltz1.1r37p1juhcs0m.dlg40tude.net...
[...]

Albo taniej.

[...]

Zgadywać możemy w nieskończono¶ć.

[...]

Otóż to.

[...]

Powiem Ci tyle - kupiłem wła¶nie takie dwie do swojego Xpress Music
po $6 z Hong Kongu i pracowały dużo dłużej na jednym ładowaniu
niż taka dwuletnia w telefonie, oryginalna. Wygl±dały też na oryginały:
takie samo opakowanie i hologram. Po prostu produkt spoza dystrybucji
kontrolowanej przez producenta - wcale się nie dziwię - telefon wycofany dawno.

Data: 2014-07-30 14:07:28
Autor: J.F.
Spuchla bateria
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci
[...]

Ale powyzsze to rzeklbym norma. I tylko zmiana dostawcy (zdarza sie) moze spowodowac ze nie czuje sie on zobowiazany umowa :-)

A potem np stara linie ktos kupuje i tlucze dalej baterie ... ale juz niekoniecznie tak samo dobre.

[...]

No to widac Nokia zmienila dostawce :-)
Jestes pewien tych 2 lat ? Nie pisza do kiedy produkowali, ale ostatnie modele wypuszczano w 2009 ... no, mogli do 2011 tluc,

Wygl±dały też na oryginały: takie samo opakowanie i hologram.

Z drugiej strony Chinczycy wszystko podrabiaja.
Rumor o falszywych bateriach nokii byl, strona do sprawdzania nr seryjnego byla ... ale przestala byc..

Po prostu produkt spoza dystrybucji kontrolowanej przez producenta - wcale się nie dziwię - telefon wycofany dawno.

No to troche kiepsko Nokia te dystrybucje kontroluje, ale moze i taka polityke ma, ze po 2 latach uwalnia rynek ...

J.

Data: 2014-07-30 13:07:43
Autor: Pszemol
Spuchla bateria
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:53d8e000$0$2160$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A sk±d Ty wiesz co jest "norm±" dla Nokii? Pracowałe¶ u nich?

A potem np stara linie ktos kupuje i tlucze dalej baterie ... ale juz niekoniecznie tak samo dobre.

Niekoniecznie inne, bo niby dlaczego nie?

[...]

Tak, to było dosyć dawno - już nie mam tego telefonu ani aku do niego.

Wygl±dały też na oryginały: takie samo opakowanie i hologram.

Z drugiej strony Chinczycy wszystko podrabiaja.
Rumor o falszywych bateriach nokii byl, strona do sprawdzania nr seryjnego byla ... ale przestala byc..

Plotki można zrobić zawsze o wszystkim - nic to nie znaczy.

[...]

Czyli nie wiesz jaka norma ? :-)

Data: 2014-07-30 21:27:15
Autor: J.F.
Spuchla bateria
[...]

A znasz firme na swiecie, ktora mogac sprzedac towar za X $, pozwoli dostawcy dostarczac go innym za X/10 ?

O, wezmy takie Apple np, telefon wiadomo - made in China, oczywiscie po godzinach Chinczyli robia drugie takie, tylko bez jabluszka ...

A potem np stara linie ktos kupuje i tlucze dalej baterie ... ale juz niekoniecznie tak samo dobre.
Niekoniecznie inne, bo niby dlaczego nie?

Bo kupuje inne materialy, bo linia juz troche zuzyta ...

[...]

To czemu piszesz "kupilem wlasnie" ?

[...]

Strona do sprawdzania numerow u Nokii to nie plotka.

[...]

To by wlanie nie byla norma :-)

J.

Data: 2014-07-30 21:05:39
Autor: Pszemol
Spuchla bateria
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

Zgadywać możemy w nieskończoność.

Ale powyzsze to rzeklbym norma. I tylko zmiana dostawcy (zdarza >> sie)
moze spowodowac ze nie czuje sie on zobowiazany umowa :-)

A skąd Ty wiesz co jest "normą" dla Nokii? Pracowałeś u nich?

A znasz firme na swiecie, ktora mogac sprzedac towar za X $, pozwoli
dostawcy dostarczac go innym za X/10 ?

Jesli to jest nadprodukcja do telefonu ktĂłry wycofano z uĹĽytku? Czemu
nie...

O, wezmy takie Apple np, telefon wiadomo - made in China, oczywiscie po
godzinach Chinczyli robia drugie takie, tylko bez jabluszka ...

Mysle, że robia taki z jabłuszkiem...

A potem np stara linie ktos kupuje i tlucze dalej baterie ... ale >>
juz niekoniecznie tak samo dobre.
Niekoniecznie inne, bo niby dlaczego nie?

Bo kupuje inne materialy, bo linia juz troche zuzyta ...

CiÄ…gnijmy te dywagacje dalej :-) ale chyba lepiej kupic ja i sprawdzic
samemu. Ja bylem bardzo zadowolony z mojego zakupu u Chinczyka na eBay. Nie
moge tego powiedziec o zamienniku w bialym opakowaniu jaki kupilem w budce
w Galerii Krakowskiej: był ciut za gruby i klapka sie nie domykała...

Powiem Ci tyle - kupiłem właśnie takie dwie do swojego Xpress Music
po $6 z Hong Kongu i pracowały dużo dłużej na jednym ładowaniu
niĹĽ taka dwuletnia w telefonie, oryginalna.

[...]

Nie napisałem "właśnie kupiłem".
Napisałem "kupiłem właśnie takie".

Wyglądały też na oryginały: takie samo opakowanie i hologram.
[...]

A strona ta przez kogo firmowana? :-))

Po prostu produkt spoza dystrybucji kontrolowanej przez >>>producenta
- wcale siÄ™ nie dziwiÄ™ - telefon wycofany dawno.

E...

Data: 2014-07-31 00:02:32
Autor: J.F.
Spuchla bateria
Dnia Wed, 30 Jul 2014 21:05:39 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
A sk±d Ty wiesz co jest "norm±" dla Nokii? Pracowałe¶ u nich?
A znasz firme na swiecie, ktora mogac sprzedac towar za X $, pozwoli
dostawcy dostarczac go innym za X/10 ?
Jesli to jest nadprodukcja do telefonu który wycofano z użytku? Czemu
nie...

Bo nie :-)

O, wezmy takie Apple np, telefon wiadomo - made in China, oczywiscie po
godzinach Chinczyli robia drugie takie, tylko bez jabluszka ...

Mysle, że robia taki z jabłuszkiem...

I sprzedaja po 200$ ?

J.

Data: 2014-07-27 08:25:09
Autor: Trybun
Spuchla bateria
W dniu 2014-07-25 21:41, Pszemol pisze:

[...]

Mam dwie sztuki takich baterii w starych telefonach, na ĹĽadnej nie pisze "Made in China",  a wiÄ™c nie ma ĹĽadnej pewnoĹ›ci ĹĽe pochodzÄ… z Chin.
Druga sprawa, inaczej siÄ™ opĹ‚aca transport hurtowy, a inaczej detal. Detaliczny czasem sie  zwyczajnie nie opĹ‚aca, bo koszty przekraczajÄ… wartość towaru.

Tak?, a na jakiej zasadzie działa ten eBay, jak Allegro czy jakoś inaczej? Tzn. sprzedaż towarów jest sygnowana firmą aukcyjną czy fizycznym sprzedawcą?

Data: 2014-07-27 15:10:53
Autor: Pszemol
Spuchla bateria
"Trybun" <Ilich@jahu.com> wrote in message news:53d49b38$0$2235$65785112news.neostrada.pl...
Tak?, a na jakiej zasadzie działa ten eBay, jak Allegro czy jakoś inaczej? Tzn. sprzedaż towarów jest sygnowana firmą aukcyjną
czy fizycznym sprzedawcÄ…?

eBay różni się tym od Allegro że przez eBay kupujesz również
przesyłkę od przewoźnika/kuriera który ma z eBay umowę
i dostajesz wtedy upust, czasem całkiem pokaźny...

Data: 2014-07-29 10:05:58
Autor: Trybun
Spuchla bateria
W dniu 2014-07-27 22:10, Pszemol pisze:
[...]