Spuść cizna.

Data: 2011-04-15 07:51:01
Autor: cirrus
Spuść cizna.
# Prawo i Sprawiedliwość ustami swojej wice szefowej, pani Szydło, oraz rzecznika Hofmana, nie uznaje za stosowne zastosować się do prośby wdowy po Zbigniewie Herbercie, o niewykorzystywanie jego poezji do realizacji celów politycznych. Partia uznaje, że twórczość poetów jest dobrem wspólnym i mają prawo z niej korzystać.

Miałoby to nawet sens, gdyby nie dwa drobne szczegóły. Otóż po pierwsze, uczucia wdowy po poecie powinny być absolutnie szanowane i kto jak kto, ale ci, którzy na okrągło wycierają sobie gęby apelami o szanowanie uczuć tych, którzy rok temu stracili swoich bliskich, powinni wiedzieć o tym najlepiej. Po drugie, nie kto inny jak Jarosław Kaczyński i PiS, odmawia wszystkim innym, poza swoimi zwolennikami, powoływanie się na spuściznę Lecha Kaczyńskiego. Oczywiście musiałbym upaść na głowę, żeby powoływać się na jego spuściznę, bo to jest "spuścizna" Jarosława, ale o ile się nie mylę, Lech Kaczyński był, przynajmniej tak chce jego brat, podobno prezydentem wszystkich polaków, pełnił państwowy urząd za państwowe pieniądze i guzik Jarosława Kaczyńskiego powinno obchodzić, kto i kiedy powołuje się na spuściznę urzędnika państwowego.

Swoista i. swojska (dla PiS-u) logika schizofrenika: My możemy czerpać garściami z kogo chcemy, ale od naszego prezydenta, precz!

Ostatnio również hierarchia kościelna próbuje się dystansować od konfrontacyjnej retoryki PiS-u. Może tez powinni rozważyć, zwrócenie uwagi prezesowi, który z upodobaniem powołuje się na spuściznę po Janie Pawle II, aby tego nie robił. Ogólnie wiadomo, że brzydzący się agresją, proeuropejski papież byłby ostatnia osobą, która z aprobatą przyjmowałaby działania Jarosława Kaczyńskiego. Tak na marginesie: za swoją haniebną decyzję, Stanisław Dziwisz, herbatę którą zaparzył papieżowi (gdyby żył) musiałby mu przynosić zapewne w worku pokutnym. Nie wyobrażam sobie bowiem zgody papieża na pochówek w jego ukochanym Krakowie, na jego ukochanym Wawelu, prezydenta takiego jakim był Kaczyński

Bardzo dobrze się stało, że wdowa po poecie zabrała głos w tej sprawie. Po raz kolejny okazuje się, że czy to instytucje poza krajem, jak Komisja Europejska, czy to pojedyncze osoby jak pani Katarzyna Herbert, potrafią "stawić opór" przeciwko rozpasanemu prezesowi i jego zwolennikom. Szkoda tylko, że Państwo tego nie potrafi.

Prezesie, po co wam czyjas spuścizna? Macie tylu własnych genialnych wieszczów, począwszy od Rymkiewicza i Wolskiego. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hd8nq

--
stevep

Data: 2011-04-15 00:57:57
Autor: Darecki
Spuść cizna.

# Prawo i Sprawiedliwość ustami swojej wice szefowej, pani Szydło, oraz rzecznika Hofmana, nie uznaje za stosowne zastosować się do prośby wdowy po Zbigniewie Herbercie

Wdowa to sobie moze prosic Walc Hanke o wody szklanke, nic wiecej. Patrz w gore, tam ktos juz podal co Herbert myslal o takich jak wy:

Data: 2011-04-14 23:22:35
Autor: robertbig
Spuść cizna.
On 15 Kwi, 07:57, Darecki <1123k...@onet.pl> wrote:

Wdowa to sobie moze prosic Walc Hanke o wody
szklanke, nic wiecej. Patrz w gore, tam ktos juz
podal co Herbert myslal o takich jak wy:

To twoje wartości chrześcijańskie ? Tak to wyglada ?

Data: 2011-04-15 01:24:36
Autor: Darecki
Spuść cizna.

[...]

A co tobie ateisto do moich wartosci?

Tak to wyglada ?

Tak. Nie podoba sie?

Data: 2011-04-15 01:29:23
Autor: robertbig
Spuść cizna.
On 15 Kwi, 08:24, Darecki <1123k...@onet.pl> wrote:

> To twoje wartości chrześcijańskie ?

A co tobie ateisto do moich wartosci?

>Tak to wyglada ?

Tak. Nie podoba sie?

To ,ze nie masz z nimi nic wspólnego. Znaczy obłudny i zakłamany z
ciebie dupek.
Twoja wiara to tylko polityka , nie wiara.
A Wartości Chrześcijanskie . To WC nie wartości.
W sumie 99% katoli tak ma. Na czele z czarnymi sukienkami.
Więc to nie dziwota dla mnie i dla innych.

ps.
Nie chcesz przypadkiem w ryja smieciu ??? Bo cos jakbys fikał ? Tak
mnie sie wydaje ?

Data: 2011-04-16 09:23:31
Autor: Darecki
Spuść cizna.

To ,ze nie masz z nimi nic wspólnego. Znaczy obłudny i zakłamany z
ciebie dupek.

Dobre. Taki szczeniak jak ty chlopaczku, moze bawic sie jedynie w oceny kopania pilki przez rudego kaszuba, na temat wartosci wiesz tyle samo, co Tusk na temat ekonomii.

ps.
Nie chcesz przypadkiem w ryja smieciu ???

Chce. Masz ochote pokazac  mi jak szybko biegasz?

Bo cos jakbys fikał ? Tak
mnie sie wydaje ?

Chlopak, ty to sobie mozesz, ale nosem w Tuska dupe.

Data: 2011-04-15 11:34:18
Autor: Rad
Spuść cizna.
W dniu 2011-04-15 07:57, Darecki pisze:

[...]

Tak. To jest sztuczna wdowa.
Poza tym Herbert ochajtał się z nią tylko dla kasy więc nie może się wypowiadać "czarownica". Spalmy ją.
To jest złodziejka i pijaczka bo każda złodziejka to pijaczka.

Niech Kaczyński ma jakąś spuściznę bo to jedyna rzecz ze spustem co mu została.

Spuść cizna.