Sq**synizm kapitalistów

Data: 2012-01-24 14:30:38
Autor: jadrys
Sq**synizm kapitalistów

I takie bezczelne indywidua krytykują "hulaszczy" tryb noszenia się rządzących w PRLu. Przypominam że auta służbowe aparatczyków PRLowskich to Wołgi i FIATy 132..

http://politykier.pl/kat,1025795,wid,14192484,wiadomosc.html?ticaid=6dcbf

A wielu Polaków nie stać na wykupienie leków,  czy wÄ™gla na zimÄ™..

Data: 2012-01-24 14:47:45
Autor: T.
Sq**synizm kapitalistów

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jfmbpk$k7d$1node2.news.atman.pl...

I takie bezczelne indywidua krytykują "hulaszczy" tryb noszenia się rządzących w PRLu. Przypominam że auta służbowe aparatczyków PRLowskich to Wołgi i FIATy 132..

Ale w tym czasie reszta jeździła tramwajami.
Zresztą można też inaczej to policzyć - za Gierka mały Fiat kosztował 64 tys. zł. Pensja - ok. 2 tys. zł, z czego odłożyć można było powiedzmy 100-200 zł miesięcznie. Ile trzeba było oszczędzać?
Swoją drogą - dlaczego nie popierają rodzimego przemysłu i nie jeżdżą samochodami typu Opel Astra? Choć to połowicznie polski produkt, jednak chociaż wytwarzany u nas...
T.

Data: 2012-01-24 15:14:48
Autor: jadrys
Sq**synizm kapitalistów
W dniu 2012-01-24 14:47, T. pisze:

[...]

E tam, jaka cała reszta? Przecież sporo ludzi miało auta. Myślę że gdyby nie ten dzisiejszy napływ taniego złomu z zagranicy, to procentowo nie byłoby wielkiej różnicy w zmotoryzowaniu Polaków w stosunku do czasów PRLu.

Powinno być parę wozów luksusowych do dyspozycji władz kraju, ale tylko i wyłącznuie do celów reprezentacyjnych, a nie do tego żeby jakaś łachudra z tytułem ministra dojeżdżała nim do pracy. Jak chce taki amator luksusu pławić sie w nim to niech ze swojej kieszeni za niego płaci.

Data: 2012-01-24 15:29:23
Autor: T.
Sq**synizm kapitalistów

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jfmef4$n5r$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-01-24 14:47, T. pisze:

[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Sporo?
W latach 70., kiedy już niby były Fiaty 125 i 126 przed moją kamienicą stały 4 samochody. Mieszkań w budynku - 48...
T.

Data: 2012-01-24 15:00:55
Autor:
Kopacz nie jest kapitalistka, tylko urzednikiem panstwowym.

Data: 2012-01-25 16:29:01
Autor: jadrys
Sq**synizm kapitalistów
W dniu 2012-01-24 15:29, T. pisze:

[...]

No i co z tego?, policz sobie ile kiedyÅ› produkowaÅ‚ przemysÅ‚ motoryzacyjny a ile dzisiaj. ByÅ‚y również Zastawy, Dacie a także zachodnie marki. I  jak siÄ™ wydaje to tylko w jakoÅ›ci aut zachód byl od nas lepszy.

Data: 2012-01-25 18:05:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Sq**synizm kapitalistów

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jfp73q$k0i$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-01-24 15:29, T. pisze:

[...]

Puknij się w komunistyczną główkę!

Data: 2012-01-26 13:44:34
Autor: T.
Sq**synizm kapitalistów

W dniu 2012-01-24 15:29, T. pisze:

[...]

Dziś zdaje się nasz przemysł produkuje prawie milion aut rocznie. Wtedy FSO produkowało mniej niż 50 tys. rocznie. No i co z tego?
Zanegowałem teorię że wtedy było tak dużo aut i ta łatwo było je kupić...
T.
Ps. Wtedy już wskaźniki motoryzacyjne na Zachodzie były o rząd wielkości większe niż u nas. Wystarczy przejrzeć stare roczniki statystyczne.

Data: 2012-01-24 15:31:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Sq**synizm kapitalistów

W dniu 2012-01-24 14:47, T. pisze:

[...]

W latach 1970 - 1975 zwiększyła się liczba zarejestrowanych samochodów osobowych (z 480 tys. w 1971 r. do 1080 tys. w 1975 r.)
http://www.bryk.pl/teksty/liceum/historia/xx_wiek/15752-polska_pod_rzÄ…dami_edwarda_gierka_1970_1980.html

Według statystyk sporządzonych przez ekspertów, liczba zarejestrowanych w Polsce samochodów na koniec 2010 roku wyniosła 23,2 mln, podczas gdy jedynie 17,7 mln z nich miało ważne ubezpieczenie OC.
http://www.motofakty.pl/artykul/55_miliona_aut_w_polsce_nie_ma_oc.html

Poknij się w komunistyczną główkę!

Data: 2012-01-25 00:45:54
Autor: jr
Sq**synizm kapitalistów
On 24 Sty, 15:31, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:jfmef4$n5r$1node2.news.atman.pl...

> E tam, jaka ca³a reszta? Przecie¿ sporo ludzi mia³o auta. My¶lê ¿e gdyby
> nie ten dzisiejszy nap³yw taniego z³omu z zagranicy, to procentowo nie
> by³oby wielkiej ró¿nicy w zmotoryzowaniu Polaków w stosunku do czasów
> PRLu.

> Powinno byæ parê wozów luksusowych do dyspozycji w³adz kraju, ale tylko i
> wy³±cznuie do celów reprezentacyjnych, a nie do tego ¿eby jaka¶ ³achudra z
> tytu³em ministra doje¿d¿a³a nim do pracy. Jak chce taki amator luksusu
> p³awiæ sie w nim to niech ze swojej kieszeni za niego p³aci.

W latach 1970 - 1975 zwiêkszy³a siê liczba zarejestrowanych samochodów
osobowych (z 480 tys. w 1971 r. do 1080 tys. w 1975

Co za 4 lata wynosi³o ponad 100% postêpu towarzysze!
Gdybysmy w tym tempie budowali socjalizm, produkowalibysmy dzisiaj
ponad æwieræ miliarda ma³ych fiatów i syrenek. I do czego q...
dosz³o?
jb

Data: 2012-01-25 16:16:50
Autor: jadrys
Sq**synizm kapitalistów

http://www.bryk.pl/teksty/liceum/historia/xx_wiek/15752-polska_pod_rządami_edwarda_gierka_1970_1980.html Według statystyk sporządzonych przez ekspertów, liczba zarejestrowanych w Polsce samochodów na koniec 2010 roku wyniosła 23,2 mln, podczas gdy jedynie 17,7 mln z nich miało ważne ubezpieczenie OC.

Data: 2012-01-25 16:28:55
Autor: jadrys
Sq**synizm kapitalistów

W dniu 2012-01-24 14:47, T. pisze:

[...]

Statystyki wzięte z sufitu, a nie z realiów. Ilu jest obecnie w Polsce ludzi zdolnych i upoważnionych do jazdy autem?

Data: 2012-01-24 17:04:56
Autor: Leprechaun
Sq**synizm kapitalistów

W dniu 2012-01-24 14:47, T. pisze:

[...]

Własnie. ACTA się kłania! ;)

BomBel

Data: 2012-01-24 15:10:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Sq**synizm kapitalistów

[...]

A dlaczego? Pani Kopacz powinna im kupić leki i węgiel na zimę i z jakiegoś niewytłumaczonego powodu woli kupić sobie samochód? To może ty wykupisz nierobom leki i węgiel na zimę, chyba że sam jesteś nierobem?

Data: 2012-01-24 15:18:03
Autor: jadrys
Sq**synizm kapitalistów

[...]

To auto służbowe. Mimowolnymi sponsorami ci co ich nie stać na wykup leków.

Data: 2012-01-24 15:32:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Sq**synizm kapitalistów

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jfmek9$n9l$1node2.news.atman.pl...

[...]

Zasponsoruj im leki.

Data: 2012-01-25 16:22:36
Autor: jadrys
Sq**synizm kapitalistów

[...]

Powiedz lepiej tej swojej krynicy uczciwości i sprawiedliwości że nie godzin się pobierać haraczy od biedaków których nie stać na leki i węgiel na auta typu Audi A8 dla siebie.

Data: 2012-01-26 04:47:25
Autor: stevep
Sq**synizm kapitalistów
Dnia 25-01-2012 o 16:22:36 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:jfmek9$n9l$1node2.news.atman.pl...

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:jfmbpk$k7d$1node2.news.atman.pl...

I takie bezczelne indywidua krytykuj± "hulaszczy" tryb noszenia siê  rz±dz±cych w PRLu. Przypominam ¿e auta s³u¿bowe aparatczyków  PRLowskich to Wo³gi i FIATy 132..

http://politykier.pl/kat,1025795,wid,14192484,wiadomosc.html?ticaid=6dcbf  A wielu Polaków nie staæ na wykupienie leków,  czy wêgla na zimê..

A dlaczego? Pani Kopacz powinna im kupiæ leki i wêgiel na zimê i z  jakiego¶ niewyt³umaczonego powodu woli kupiæ sobie samochód? To mo¿e  ty wykupisz nierobom leki i wêgiel na zimê, chyba ¿e sam jeste¶  nierobem?

To auto s³u¿bowe. Mimowolnymi sponsorami ci co ich nie staæ na wykup  leków.

Zasponsoruj im leki.

Powiedz lepiej tej swojej krynicy uczciwo¶ci i sprawiedliwo¶ci ¿e nie  godzin siê pobieraæ haraczy od biedaków których nie staæ na leki i  wêgiel na auta typu Audi A8 dla siebie.

A twój seksualny ulubieniec agent Tomek zas³u¿y³ sobie na nowe auto, które  sobie sprawi³? Jak mo¿esz wzdychaæ do niena¿artego kapitalistycznego ryja?

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-24 15:51:05
Autor: Grzegorz Z.
Sq**synizm kapitalistów
jadrys napisa³:

[...]

Ale na utrzymywanie multipleksu i odwiertów ojca dyrektora ich staæ. Na
wolne trzech króli ich staæ. Za dobrze widaæ siê Polakom powodzi. Podnie¶æ im podatki jeszcze bardziej. --
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-24 14:58:43
Autor: Obserwator
Sq**synizm kapitalistów
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisa³(a):
Podnie¶æ im podatki jeszcze bardziej.

*im* ?? tobie nie podniosa? --

Data: 2012-01-24 15:59:54
Autor: Grzegorz Z.
Sq**synizm kapitalistów
Obserwator napisa³:

Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisa³(a):
Podnie¶æ im podatki jeszcze bardziej.

*im* ?? tobie nie podniosa?

Data: 2012-01-24 16:03:21
Autor: rAzor
Sq**synizm kapitalistów
Rynce opadli! Patrzcie co - Grzegorz Z. napisaÅ‚ :-)  :
jadrys napisał:

I takie bezczelne indywidua krytykujÄ… "hulaszczy" tryb noszenia siÄ™
[...]

Ale na utrzymywanie multipleksu i odwiertów ojca dyrektora ich stać.

Tak samo jak dofinansowanie pederastów. Odciąć finansowanie z naszych podatków wszelkich tego typu brewerii!

Na
wolne trzech króli ich stać. Za dobrze widać się Polakom powodzi.

Zasadniczo, to mogliby świętować 17 października (albo 7 listopada), ale wybrali sobie styczeń. I fajnie - ja sobie chwalę. :-)

Podnieść im podatki jeszcze bardziej.

Taaa, widzę, że u was, komuchów, motywacja "ołowiem" wyszła z mody.

--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup"

Data: 2012-01-24 16:04:56
Autor: Grzegorz Z.
Sq**synizm kapitalistów
rAzor napisa³:

Rynce opadli! Patrzcie co - Grzegorz Z. napisa³ :-)  :
jadrys napisa³:

[...]

Tak samo jak dofinansowanie pederastów. Odci±æ finansowanie z naszych podatków wszelkich tego typu brewerii!

Pierwsze s³yszê o finansowaniu pedofili z bud¿etu pañstwa, chyba ¿e masz na
my¶li Fundusz Ko¶cielny.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-25 01:55:18
Autor: jr
Sq**synizm kapitalistów
Ale na utrzymywanie multipleksu i odwiertów ojca dyrektora ich staæ. Na
wolne trzech króli ich staæ. Za dobrze widaæ siê Polakom powodzi.

Od razu wysz³a z ciebie zawistna czerwona ¶winia. W PRL tak w kó³ko
mówili, ¿e socjalizm nie wychodzi, bo ludziom jest za dobrze.

Podnie¶æ im podatki jeszcze bardziej.

W swoim czasie esbecja rozpuszcza³a nastêpuj±cy kawa³:
Idzie Gierek z Jaroszewiczem ulic±, i nagle zobaczyli bu³kê na
chodniku. Gierek spojrza³ znaczaco na premiera i powiedzia³:

- Noo.. Podnie¶!

Jaroszewicz us³u¿nie schyli³ sie po bu³kê, tymczasem Gierek wywin±³ mu
kopa w dupê.

- Ceny podnie¶!!!

Ha ha ha!

Prawda jest taka, ¿e Gomó³ka porozku³acza³ przedwojenne m³yny, a z
tego co zbudowa³ wychodzi³ ciag³y niedostatek m±ki. Sposobem na to
by³o kruszenie czerstwego pieczywa i dosypywanie tego proszku do m±ki,
¿eby plan produkcji siê zgadza³. Troche szkoda tej m±ki, bo takie
bu³ki by³y do niczego. Twardnia³y, zanim cz³owiek zd±zy³ wykupiæ, lub
donie¶æ do domu, wiêc wala³o siê to po ulicach..
W zwi±zku z tym by³ inny dowcip - id±c ulic± zagl±da³o siê do piekarni
i pyta³o:

- Sa suche bu³ki?
- S±.
- To po ch... ¿escie tyle napiekli?

jb

Data: 2012-01-25 16:23:48
Autor: jadrys
Sq**synizm kapitalistów
W dniu 2012-01-24 15:51, Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał:

[...]

Ale na utrzymywanie multipleksu i odwiertów ojca dyrektora ich stać. Na
wolne trzech króli ich stać. Za dobrze widać się Polakom powodzi.

Podnieść im podatki jeszcze bardziej.

Rydzyk nie pławi się w luksusie kosztem biedaków.

Data: 2012-01-25 18:03:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Sq**synizm kapitalistów

jadrys napisał:

[...]

Kosztem bardzo bogatych emerytów?

Data: 2012-01-24 17:04:03
Autor: Leprechaun
Sq**synizm kapitalistów

[...]

PamiÄ™tasz jak J.KaczyÅ„ski biednemu paprykarzowi "Jak zyć panie premierze?" kupiÅ‚  600 mb folii? Zwróć siÄ™ do prezesa, niech ciÄ™ wesprze! Pytanie dodatkowe: gdzie jeszcze uzywajÄ… "wÄ™gla na zimÄ™" ? OczywiÅ›cie oprócz elektrociepÅ‚owni. ;)

BomBel

Data: 2012-01-25 01:20:01
Autor: jr
Sq**synizm kapitalistów
On 24 Sty, 14:30, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
I takie bezczelne indywidua krytykuj± "hulaszczy" tryb noszenia siê
rz±dz±cych w PRLu. Przypominam ¿e auta s³u¿bowe aparatczyków PRLowskich
to Wo³gi i FIATy 132..

Pewien buddyjski lama (Ole Nydhal - 'Bungie m±dro¶ci') napisa³, ¿e
kapitalizm to ukryte po¿±dania, a komunizm to ukryta zawi¶æ. I taka
jest prawda o was komuchach. Mnie osobi¶cie nie przeszkadzaj±
po¿±dania bogaczy, je¶li swymi pragnieniami przyczyniaja siê wzrostu
poziomu zycia innych. Lecz wy komuni¶ci jeste¶cie zawsze destrukcyjni
jak jad ¿miji. Trzyma³by¶ nas komuchu w chlewie, a sam ³askawie
je¼dzi³ skromn± 'Wo³g±"?

http://politykier.pl/kat,1025795,wid,14192484,wiadomosc.html?ticaid=6....

A wielu Polaków nie staæ na wykupienie leków,  czy wêgla na zimê..

A co mieli¶cie w komuszych aptekach towarzyszu jadrys?
Ludzie chodzili do aptek ¿eby zara¿aæ siê nawzajem w kolejce, gdzie do
g³upiej polopiryny nie mo¿na by³o siê dopchaæ (orginalnego bayera
widzia³em, jak kto¶ przywióz³ zza granicy).
Jakis czas temu by³a awantura o dofinansowanie lekarstw na raka. I
bardzo s³usznie, bo nieludzko jest jednym pozwalac umieraæ, a innym
nie. Za to w peerelu jak kto¶ mia³ raka, umiera³ sobie z bogiem i nie
by³o komu zazdro¶ciæ. Tak by³oby najl¿ej wszystkim? Nieprawda¿
komuchu?

jb

Data: 2012-01-25 16:29:06
Autor: jadrys
Sq**synizm kapitalistów
W dniu 2012-01-25 10:20, jr pisze:
[...]

Pewien buddyjski lama (Ole Nydhal - 'Bungie mądrości') napisał, że
kapitalizm to ukryte pożądania, a komunizm to ukryta zawiść. I taka
jest prawda o was komuchach. Mnie osobiście nie przeszkadzają
pożądania bogaczy, jeśli swymi pragnieniami przyczyniaja się wzrostu
poziomu zycia innych. Lecz wy komuniści jesteście zawsze destrukcyjni
jak jad żmiji. Trzymałbyś nas komuchu w chlewie, a sam łaskawie
jeździł skromną 'Wołgą"?

Wiesz, ten twój lama ma takie podejście do tych zagadnień bo utracił możliwość używania bata wobec niewolników na klasztornych polach w Tybecie.
I taki ci miesza w gÅ‚owie, a tak naprawdÄ™ to nie rozumie, albo nie chce mówić o systemie sprawiedliwoÅ›ci spoÅ‚ecznej. Tych co to nie chcÄ… dać sobie wyżerać ze swoich misek nazywa zawistnikami. Czy ty sobie zdajesz sprawÄ™ że taki Lama nie jest godzien nawet ucaÅ‚ować ziemi u stóp czÅ‚owieka który jest gotów oddać życie za dobro innych. Zwróć uwagÄ™ że ci naprawdÄ™ ideowi dziaÅ‚acze nie walczyli o swoje, byli to ludzie majÄ™tni i żyjÄ…cy w dostatku, czy ty, czy ten Lama jest tych ludzi w stanie zrozumieć? Ty jesteÅ› urodzonym niewolnikiem, Jacku. Tobie nie przeszkadza jak ci wiecznie nienażarta Å›wiÅ„ski ryj wyżera z miski. O czym ty chcesz dyskutować? O zaletach bycia niewolnikiem? O pozytywach uzyskania pozwolenia na  wykÄ…panie sie w jasniepaÅ„skim jeziorze czy przespacerowaniu sie po jego lesie?

http://politykier.pl/kat,1025795,wid,14192484,wiadomosc.html?ticaid=6...

A wielu Polaków nie stać na wykupienie leków,  czy wÄ™gla na zimÄ™..

A co mieliście w komuszych aptekach towarzyszu jadrys?
Ludzie chodzili do aptek żeby zarażać się nawzajem w kolejce, gdzie do
głupiej polopiryny nie można było się dopchać (orginalnego bayera
widziałem, jak ktoś przywiózł zza granicy).
Jakis czas temu była awantura o dofinansowanie lekarstw na raka. I
bardzo słusznie, bo nieludzko jest jednym pozwalac umierać, a innym
nie. Za to w peerelu jak ktoś miał raka, umierał sobie z bogiem i nie
było komu zazdrościć. Tak byłoby najlżej wszystkim? Nieprawdaż
komuchu?

jb

Jeszcze raz powtarzam - nie jestem ci towarzyszem.  Nie wiem skÄ…d czerpiesz tÄ… wiedzÄ™. U mnie w domu byÅ‚a caÅ‚a góra leków, KosztowaÅ‚y Å›mieszne grosze i bardzo czÄ™sto lÄ…dowaÅ‚y w koszu na Å›mieci.  Aspiryna firmy Bayer to tylko dla osób które kupujÄ… rzeczy w Å‚adnych opakowaniach.
Nie porównuj tamtych realiów z tym co panuje w dzisiaj. Kiedyś po prostu nie było leków na wszystkie odmiany nowotworów, nie było również tak zaawansowanej aparatury medycznej.

Data: 2012-01-25 16:16:33
Autor: Jacek Bia³y
Sq**synizm kapitalistów
On 25 Sty, 16:29, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> poziomu zycia innych. Lecz wy komuni¶ci jeste¶cie zawsze destrukcyjni
> jak jad ¿miji. Trzyma³by¶ nas komuchu w chlewie, a sam ³askawie

Wiesz, ten twój lama ma takie podej¶cie do tych zagadnieñ bo utraci³
mo¿liwo¶æ u¿ywania bata wobec niewolników na klasztornych polach w Tybecie.

Ole Nydahl nie jest Tybetañczykiem, lecz Duñczykiem ciemny komuchu
(nawet imion nie potraficie kojarzyæ). Urodzi³ siê w 1941 roku na
pó³noc od Kopenhagi. Za m³odu by³ hipisem i jak na hipisa lat 60
przysta³o pojecha³ ze swoj± dzisiejsz± ¿on± do Nepalu po haszysz. Tam
oprócz narkotyków spotka³ lamów uciek³ych z Tybetu i po latach sam
zosta³ tybetañskim lam±. Choæ dzisiaj ma 72 lata, lubi skoki
spadochronowe i szybkie motocykle. Nie mieszka w klasztorze a swoj±
Hannê (jak powiada) kocha ka¿dego dnia.
Long live Ole!

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ole_Nydahl

jb

I taki ci miesza w g³owie, a tak naprawdê to nie rozumie, albo nie chce
mówiæ o systemie sprawiedliwo¶ci spo³ecznej. Tych co to nie chc± daæ
sobie wy¿eraæ ze swoich misek nazywa zawistnikami. Czy ty sobie zdajesz
sprawê ¿e taki Lama nie jest godzien nawet uca³owaæ ziemi u stóp
cz³owieka który jest gotów oddaæ ¿ycie za dobro innych. Zwróæ uwagê ¿e
ci naprawdê ideowi dzia³acze nie walczyli o swoje, byli to ludzie
majêtni i ¿yj±cy w dostatku, czy ty, czy ten Lama jest tych ludzi w
stanie zrozumieæ? Ty jeste¶ urodzonym niewolnikiem, Jacku. Tobie nie
przeszkadza jak ci wiecznie niena¿arta ¶wiñski ryj wy¿era z miski.. O
czym ty chcesz dyskutowaæ? O zaletach bycia niewolnikiem? O pozytywach
uzyskania pozwolenia na  wyk±panie sie w jasniepañskim jeziorze czy
przespacerowaniu sie po jego lesie?

Data: 2012-01-25 16:18:51
Autor: Jacek Bia³y
Sq**synizm kapitalistów

Jacy wy? Jacy Komuni¶ci? Prawdziwi Komuni¶ci w PRLu  50tym roku nie
mieli wiele do powiedzenia.

To nie wy?
Mo¿e jacys przebierañcy?
jb

Data: 2012-01-25 16:33:15
Autor: jr
Sq**synizm kapitalistów

Jeszcze raz powtarzam - nie jestem ci towarzyszem.  Nie wiem sk±d
czerpiesz t± wiedzê. U mnie w domu by³a ca³a góra leków, Kosztowa³y
¶mieszne grosze i bardzo czêsto l±dowa³y w koszu na ¶mieci

Nic dziwnego.
Ca³y wasz ¶wiat wyl±dowa³ w koszu na ¶mieci.

..  Aspiryna
firmy Bayer to tylko dla osób które kupuj± rzeczy w ³adnych opakowaniach.

Nie lubisz ³adnych opakowañ?
Lecz siê czerwonym gównem, po którym warto tylko spu¶ciæ wodê.

jb

Data: 2012-01-25 16:37:56
Autor: jr
Sq**synizm kapitalistów

Nie porównuj tamtych realiów

A niby co mam porównywaæ komuchu?

 z tym co panuje w dzisiaj. Kiedy¶ po prostu
nie by³o leków na wszystkie odmiany nowotworów, nie by³o równie¿ tak
zaawansowanej aparatury medycznej.

...tak po prostu nie by³o nic, bo mieli¶my "wy¿sze potrzeby"? Pamietasz
to, bo ja mam pamiêæ dobr±.
jb

Sq**synizm kapitalistów